اصفهان؛

منصوب شدن "امین" جدید در آستان مقدس حضرت محمد هلال ابن علی(ع)

"امین" آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی(ع) با حکم سازمان اوقاف و امور خیریه کشور منصوب شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا محلوجی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آران و بیدگل اظهار داشت: طی حکمی از طرف سازمان اوقاف و امور خیریه کشور  مقداد نمکی به عنوان "امین" آستان مقدس حضرت محمد هلال ابن علی(ع) منصوب شد.

وی در ادامه تصریح کرد: بر اساس ماده 2 آیین نامه نحوه انتخاب و برکناری؛ شرایط و حدود اختیارات و وظایف امین یا هیئت امنای اماکن مذهبی و موقوفات مصوب 10 اردیبهشت ماه سال 1365 مجلس شورای اسلامی؛ "امین" با حکم سازمان اوقاف و امور خیریه کشور منصوب می شود.

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا محلوجی ضمن تشکراز زحمات اعضای محترم در ساختار قبلی مدیریتی هیئت امنای این آستان مقدس، ابراز امیدواری کرد "امین سازمان" در آستان مقدس حضرت محمدهلال ابن علی (ع) در ساختار جدید مدیریتی بتواند با استعانت از درگاه خداوند و در راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در جهت تبدیل این بقعه متبرکه به یکی از بزرگترین قطب های فرهنگی کشور موفق باشد.

لازم به ذکر است، مقداد نمکی از ماه رمضان سال جاری به عنوان " امین" در ساختار جدید مدیریتی آستان مقدس حضرت محمدهلال ابن علی(ع) مشغول به خدمت بوده است.

وی در ساختار قبلی هیئت امنایی، پیش از این رئیس هیئت امنای این آستان مقدس بود.

مقداد نمکی دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس الهیات و کارشناسی ارتباطات می باشد.  

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.