جلیقه نجات هوشمند چند منظوره + تصاویر

CBC جلیقه نجات چند منظوره ای را ساخته است كه هم باعث جلوگیری از اصابت گلوله به سربازان می گردد و هم در آب می تواند به عنوان جلیقه نجات استفاده گردد.

به گزارش خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خببرنگاران جوان  جلیقه نجات بهترین راه حلی است در زمانی كه شما گلوله می خورید. اما زمانی كه شما سوار قایق هستید اگر این اتفاق برای شما بیفتد می توانید از جلیقه نجات (FATS) استفاده كنید.

جلیقه نجات FATS نه تنها افراد پلیس را از گلوله خوردن محافظت می كند بلكه می تواند به عنوان جلیقه نجات ثانویه زمانی كه روی آب قرار دارند هم باعث جلوگیری از غرق شدن آنها می شود.


این جلیقه ساخته CBC INTERNATIONAL  است و این شركت طیف گسترده ای از محصولات تاكتیكی، نجات، و محصولات كار در بیرون برای همه سربازان در كارهای روزمره را تولید می كند.

جدیدترین جلیقه نجات تولید شده (FATS) نه تنها تمام كارایی هایی كه اكنون جلیقه های نجات در بازار دارند بلكه دارای طراحی چند منظوره ای است كه هم خود جلیقه را از صدمه دیدن محافظت می كند و هم سربازی كه از آن استفاده می كند را از خطر مرگ می رهاند.

این جلیقه می تواند تمام وزن یك سرباز و تمام تجهیزاتی را كه با خود دارد را به صورت رانشی به عقب و جلو بر روی آب شناور نگه دارد.



در طراحی این جلیقه، یك جلیقه زرهی با یك جلیقه كه در ماموریت های انتظامی استفاده می شود تركیب شده است. سیلندر co2 كه در ماموریت های انتظامی استفاده می شود در زیر جلیقه زرهی تعبیه شده است كه می تواند در چند ثانیه به طور خود كار و یا دستی بر روی آب فعال شود.

جلیقه FATS فقط بالا تنه سربازان را می پوشاند و می تواند كاربر را بر روی آب هم از خط گلوله حفظ نماید و هم باعث جلوگیری از غرق شدن او شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار