آیت‌‌الله امامی کاشانی در خطبه‌های نماز جمعه تهران:

ایران به دنبال سلاح هسته‌ای نبوده و نیست /ادعای مقامات غربی ادامه دشمنی‌ها ضد جمهوری اسلامی است

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: ایران هیچگاه به دنبال سلاح هسته‌ای نبوده و نیست و از تروریسم حمایت نمی‌کند و ادعای مقامات غربی خلاف واقع و ادامه دشمنی‌ها ضد جمهوری اسلامی است.

ایران به دنبال سلاح هسته‌ای نبوده و نیست /ادعای مقامات غربی ادامه دشمنی‌ها ضد جمهوری اسلامی است

 به گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیت‌الله امامی کاشانی خطیب موقت نماز جمعه تهران در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران اظهار داشت: ایران هیچگاه به دنبال سلاح هسته‌ای نبوده و نیست و از تروریسم حمایت نمی‌کند و ادعای مقامات غربی خلاف واقع و ادامه دشمنی‌ها ضد جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: اسرائیل، عربستان و داعش سه ضلع خباثتند که آمریکا از آنها حمایت می‌کند و با صدور تروریسم وتربیت تروریسم‌ها از جنایت‌های رژیم سفاک و کودک کش عربستان پشتیبانی می‌کند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران یادآور شد: اسرائیلی‌ها ذاتا جلب و خبیثند و آمریکا نمی‌تواند صهیونیست‌ها را راضی کند زیرا اسرائیل زمانی راضی خواهد شد که تمام ملت‌های دنیا از بین بروند و رژیم صهیونیستی دستش آغشته به خون ملت‌های منطقه است.

وی با اشاره به تلاش تیم مذاکره کننده هسته‌ای و پشتیبانی‌های ملت و رهبری از تیم مذاکره کننده و لزوم توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی خاطر نشان کرد: دولت می‌تواند از اقتصاد مقاومتی حمایت کند تا ثروت راه درست را در پیش بگیرد و اگر سرمایه‌ داری جنس بنجل از چین وارد کند ثروت راه غلط رفته است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۸:۰۳ ۱۶ مرداد ۱۳۹۴
خوب بود
آخرین اخبار