پس از گذشت 19 روز از حادثه /

آنانی را که سیل برد فقط دو روز فرصت دارند پیدا شوند! + فیلم

پس از گذشت 19 روز از حادثه سیل در منطقه کن تهران ، هنوز از سرنوشت برخی مفقودین اطلاعی در دست نیست.


پس از وقوع سیل اخیر در استان های تهران و البرز و خسارات و تلفاتی که بر جای گذاشت ، هنوز از سرنوشت تعدادی از مفقودین این حادثه هیچگونه اطلاعی در دست نیست .

خانواده یکی از مفقودین این حادثه با دلی نگران اظهار می کنند : برای جستجوی فرزندمان ، خود دست به کار شدیم در حالی که از جای خاصی کمکی به ما صورت نمی گرفت .

مادر یکی دیگر از مفقودین درباره مشکلاتی که در مسیر یافتن فرزندش با آن دست به گریبان است می گوید : مسولانی که به آنها برای کمک مراجعه کردیم ، پاسخ مناسبی به ما ندادند و فقط نامه نگاری کردند.

گلایه خانواده ها تنها به این ختم نمی شود تا جایی که میگویند : امروز و فردا کردن مسولان نهادهای مختلف و مراجعه به تعداد زیادی از آنها در یک روز ، باعث ایجاد فشار غیر قابل تحملی بر ما شده است .

عدم وجود تجهیزات کافی برای عملیات جستجو از محورهای دیگر گلایه های خانواده های چشم براه است .

یکی از آنها درباره معضل تجهیزات می گوید :به دلیل عدم وجود جرثقیل برای انتقال بیل مکانیکی ، از ساعت 8 تا 14 منتظر بودیم و پس از آن نیز هنگامی که ساعت 5 بعد از ظهر رسید ، کار را به دلیل اتمام ساعت اداری تعطیل کردند !

 *جوابیه شهرداری تهران

عبداللهی معاون خدمات شهری شهرداری تهران در این باره می گوید : از آنجایی که حادثه در حریم شهر تهران (کن سولقان) به وقوع پیوسته است ، شهرداری تهران طبق قانون مسوولیت مستقیمی در جهت یافتن مفقودین حادثه سیل ندارد.مسوول مستقیم بلایای طبیعی در کشور در درجه اول جمعیت هلال احمر میباشد.

گزارش : امیرحسین ثابتی




انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۶ ۱۶ مرداد ۱۳۹۴
از اينكه سازمانها در ايران خود را مسول چنين حوادثى نمى دانند جاى تعجب ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۹ ۱۶ مرداد ۱۳۹۴
عجب آدم بیشعوری ......شاید برای خودش این اتفاق می افتاد
آخرین اخبار