قم؛

فقر ورزشی شهر جعفریه تلنگری برای مسولان

سرپرست اداره ورزش و جوانان جعفریه گفت: شهر جعفریه به توسعه زیرساخت‌های ورزشی نیاز دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ امیر شیخ سرپرست اداره ورزش و جوانان جعفریه با بیان اینکه با کمبود های ورزشی در این بخش استان روبه رو هستیم گفت:شهر جعفریه در چند سال اخیر از نظر رشد و توسعه ورزش در وضعیت بهتری نسبت به گذشته قرار گرفته است اما هنوز برای رسیدن وضعیت استاندارد راه درازی را در پیش دارد.

وی عدم توازن عرضه و تقاضا در زمینه ورزش در جعفریه را مورد توجه قراردادوافزود: ما در کل نیازمند توسعه زیرساخت های ورزشی هستیم وباید ساخت سالن‌های ورزشی، زمین چمن و استخر مورد توجه قرار گیرد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان جعفریه  با ابراز تاسف از وضعیت زمین های ورزشی گفت: تیم‌های فوتبال جعفریه و روستاهای اطراف مجبور به استفاده از زمین‌های خاکی هستند. وما باید برای پوشش چمن استاندارد فکری بکنیم وچاره ای بیاندیشیم.

شیخ بیان داشت: جعفریه یک تیم در لیگ دسته اول فوتبال استان قم دارد اما به دلیل نبود زمین تمرین مناسب نتوانسته پیشرفت چندانی داشته باشد.

وی درپایان درخصوص ادامه مشکلات اضافه کرد:به دلیل کمبود اعتبارات فاقد تجهیزات مناسب و استاندارد ورزشی و غیر ورزشی هستیم امیدواریم مسئولان استان به جعفریه و توسعه ورزش آن نگاهی نو داشته باشند.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: قم ، فقر ، ورزشی ، جعفریه ، تلنگر ، مسولان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.