قزوین؛

رعایت اصل صداقت در عرصه خبرنگاری

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین صداقت را یکی از اصول اصلی عرصه خبرنگاری دانست و گفت: یک خبرنگار برای اینکه از صداقت و حریت برخوردار باشد، باید این اصل مهم را در نظر بگیرد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی به مناسبت روز خبرنگار در دیدار با اصحاب رسانه استان به خبرنگاران توصیه کرد که برای خداوند متعال و ذات اقدس الهی در این حرفه قلم بزنند چرا که در این صورت کار آنان ماندگار می شود.

وی اولویت‌بندی اخبار را نشان‌دهنده بصیرت و درک یک خبرنگار دانست.

حجت السلام عابدینی افزود: اگر خبرنگاری در بسترسازی و دعوت مردم به اندیشه‌های الهی و آرمان‌های انبیاء باشد، مبارک است، در غیر این صورت دچار خسران در دنیا و آخرت شده‌ است.

نمانیده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین افزود: در قرآن کریم خداوند متعال از اتفاقاتی مانند قیامت، ولایت و رسالت به عنوان بزرگ‌ترین و مهم‌ترین اخبار یاد کرده است.

امام جمعه قزوین حریت و آزادگی در همه شغل ها به ویژه کار خبرنگاری همراه با بصیرت و آگاهی را برای رسیدن به نتیجه مطلوب مهم دانست و افزود: اگر درکار خبرنگاری حریت و آزادگی باشد، قطع‌‍ به یقین خداوند متعال قلم شما را روان کرده و زبان ‌شما را گویا می‌کند.


انتهای پیام/گ


برچسب ها: رعایت ، اصل ، صداقت ، خبرنگاری ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.