عطر تلخ فرانسه با بوی بازیگری+عکس

لیلا اوتادی بازیگر سینما و تئاتر در روز تولدش خبر از برند عطر مخصوص با نام خودش را رونمایی کرد که این خبر با واکنشهای زیادی روبرو بود.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان; ماجرای قرار دادن پست ها و عکس های برخی هنرمندان در شبکه های اجتماعی به پدیده ای عجیب تبدیل شده است که گاها با واکنش های تند کاربران و دنبال کنندگان این صفحات نیز روبرو می شود.
گاهی اوقات نوع پست و عکس به قدری زننده و بی محتواست که کاربران بلافاصله این صفحات را ترک کرده و یا مانده اند تا برخی بازیگران را از ناسزا بی نصیب نگذارند،دلیل این واکنش های منفی متفاوت است و بستگی به احوالات هنرمندان دارد.
صفحات شخصی برخی از هنرمندان گویی به محلی برای تجمل و فخر فروشی تبدیل شده و یا مواردی دیده می شود که با توجه به احساسات درونی لحظه ای پستی قرار می گیرد و بلافاصله حذف می شود.
گفتنی است علاوه بر مساِئل و مشکلاتی که هنرمندان برای جامعه و الگوپذیران خود بوجود می آورند ،مشکلات و دردسرهایی به مراتب بیشتر برای خود نیز ایجاد می شود ،تا جایی که شاهدیم هر ازچندگاهی پلیس فتا یا به دنبال شکایت این افراد شده و یا در حال رسیدگی به پرونده های صفحات شخصی هنرمندان است.
اما دلیل این مسائل بوجود آمده هرچه که باشد اول گریبانگیر خود هنرمندان است و سپس به طرفداران و دنبال کنندگان این صفحات که عمدتا جوان نیز هستند منتقل می شود و با یک بررسی کوچک می توان دریافت طرفداران این صفحات بلافاصله واکنش های مثبت  و منفی را دریافت کرده و در رفتارشان بروز می دهند.
از آنجایی که هنرمندان در فعالیت های مختلف از طریق رسانه ملی و فیلم هایی سینمایی و تلوزیونی دارای شهرت شده اند هر رفتار ناپسندی که انجام می دهند زیر ذزه بین مخاطبان است و مدت ها طول می کشد تا از ذهن ها پاک شود، هر چند در گذشته شاهد بوده ایم که چه مشکلاتی برای حریم خصوصی بعضی هنرمندان بوجود آمد و فعالیت هنری و محبوبیت برخی از بازیگران با خطر جدی روبرو شد.
اخیرا نیز خانم لیلا اوتادی بازیگر سینما و تلوزیون که شهرت خود را از طریق همین فضا یعنی سینما و تلوزیون بدست آورده است در اقدامی تامل برانگیز پستی را منتشر کرده است که مورد تعجب کاربران فضای مجازی و واكنش تند آنها شده است.
در این پست خانم بازیگر از برند عطری رونمایی کرده است که به نام خودش است و از ظاهر و باطن نوع پست چیزی جز خودنمایی دیده نمی شود و دلیلی نداشت این موضوع در صفحه شخصی وی منتشر شود .
نکته قابل توجه دیگری که باید یاد آوری شود این است که هرگاه سخن از شرکت های فرانسوی به میان می آید جز بدنامی برای هنرمندان چیز دیگری به ذهن نمی آید و بازیگران سینما و تلوزیون باید هوشیار باشند که محبوبیت و شهرت به دست آمده از فیلم ها و سریال های تلوزیونی مخاطب پسند را فدای عکس و تیتر مجلات بی نام و نشان فرانسوی نکنند.
لیلا اوتادی در پست اینستاگرمش اینچنین نوشت:

سلام دوستان عزيزم،خوشحالم در روز تولدم به اطلاعتون برسونم كه:

"يک سال پيش از طرف كمپانى توليدكننده عطر در فرانسه و امارات بامن تماس گرفتن و پس از جلسه ای كه با نماينده خاورميانه ى كمپانى آقاى رضاعطارتقى پور داشتيم، پيشنهادشون براى توليد عطر به نام من براى طرفداران عزيزم رو پذيرفتم، 





انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۱۹:۳۹ ۱۷ مرداد ۱۳۹۴
حالاکیا طرفدارش هستن
ازخود راضی....