شهرکرد؛

اعزام شركت‌كنندگان در طرح ولايت دانشجويی

شركت‌كنندگان در بيستمين دوره طرح ولايت دانشجويي استان چهارمحال و بختیاری در دانشگاه شهركرد، راهي مناطق عملياتي دفاع مقدس در شمال غرب كشور شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از شهرکرد، شركت‌كنندگان در بيستمين دوره طرح ولايت دانشجويي استان چهارمحال و بختیاری در دانشگاه شهركرد، پس از آیین اختتامیه این طرح و در قالب اردی راهیان نور عازم مناطق عملياتي دفاع مقدس در شمال غرب كشور شدند.

اين دانشجويان طی 4 روز از یادمان‌های باشگاه افسران، شهدای سیرانبند، دزلی، دالانی، شهدای زریوار و مرز باشماق دیدن خواهند كرد.

بيستمين دوره طرح ولايت دانشجويي چهارمحال و بختیاری به همت بسیج دانشجویی استان، به مدت 11 روز و با شرکت 150 دانشجوی منتخب از بین 900 دانشجوی استان چهارمحال و بختیاری و اساتید دعوت شده از حوزه علمیه و دانشگاه های تهران، قم، اصفهان و مشهد در دانشگاه شهرکرد برگزار شد.

مبانی اندیشه ناب اسلامی، سیره نظری و عملی ائمه معصومین (ع) در ابعاد اخلاقی و تربیتی و طرح و برنامه‌هاي متنوع فرهنگي از موضوعات اين دوره بود.

دانشگاه شهرکرد در کیلومتر 2 جاده شهرکرد ( مرکز استان چهارمحال و بختیاری ) به سامان، در ابتدای بلوار رهبر قرار دارد.

این دانشگاه، در غرب مرکز استان چهارمحال و بختیاری ( شهرکرد ) واقع شده و در حال حاضر، نزدیک به 6 هزار دانشجو در 119 رشته تحصیلی در مقاطع مختلف و 5 پژوهشکده و مرکز تحقیقاتی دارد. 

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.