امیدواری نامزد جمهوری خواه به تسلیح اوکراین و صدور گاز به اروپا

لیندسی گراهام از تمایل خود به صدور گاز طبیعی از آمریکا به اروپا و تسلیح اوکراین خبر داد.

امیدواری نامزد جمهوری خواه به تسلیح اوکراین و صدور گاز به اروپابه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک ، لیندسی گراهام، سناتور و نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری، دوشنبه شب اعلام کرد قصد دارد در صورت موفقیت در انتخابات، به اروپا گاز طبیعی صادر کند او همچنین اعلام کرد، مایل است اوکراین را مسلح کند تا این کششور توان دفاع از خود را داشته باشد.

 وی در ادامه ادعا کرد: مایل است از انحصار طلبی روسیه در صدور منابع انرژی به اتحادیه اروپا جلوگیری کند. گراهام درباره چگونگی صادرات گاز به کشورهای اروپایی جزییاتی ارائه نکرد.

این سناتور جنگ طلب آمریکایی در مورد توافق با چین و روسیه اظهار داشت: «این سیاست خارجی من است: یک مشت گره کرده یا یک دست باز.»

وی با مخاطب قرار دادن ولادیمیر پوتین مدعی شد: « زمانی که من رییس جمهور آمریکا شوم، شما مجبور خواهید بود با فرد دیگری به توافق برسید.»

گراهام افزود: «پیشتاز جمهوری خواه و وزیر سابق امور خارجه سابق، هیلاری کلینتون، در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری با پوتین مخالفت نخواهد کرد. هیلاری کلینتون، آخرین نفری خواهد بود که به گروه مخالفین با روسیه می¬پیوندد. »


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار