جشنواره فرهنگی روح‌الله در سطح بین‌المللی برگزار می‌شود

امسال سال پرباری در مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) بوده و طبق برنامه‌ریزی انجام شده جشنواره فرهنگی روح‌الله در سطح بین‌الملل برگزار می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت‌الاسلام علی کمساری روح‌الله معاون موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) در نشست مدیران معاون فرهنگی گفت: امسال سال پرباری در فعالیت‌های فرهنگی و هنری تنظیم و نشر آثار امام (ره) است و کار کردن در حوزه اندیشه امام مایه مباهات همگان است.

وی بیان کرد: هر کار فرهنگی و هنری که از سوی معاونت فرهنگی تهیه و موجب نشر بیش از پیش افکار و سیره امام راحل می‌شود سبب دلگرمی خواهد بود.

کمساری ادامه داد: امسال در طرح‌ها و برنامه‌های معاونت فرهنگی  و هنری مؤسسه، فعالیت‌های گسترده‌ای صورت گرفته و طبق برنامه‌ریزی، دو جشنواره ملی شعر و فیلم کوتاه در دستور کار این مؤسسه قرار دارد.

وی با بیان اینکه پروژه‌های ماندگار و فاخر موسیقی با موضوع امام (ره) به علاقه‌مندان ارائه می‌شود، افزود: این پروژه‌ها در آینده‌ای نزدیک بر سطح وسیعی به دوستداران امام خمینی (ره) معرفی و عرضه می‌شود.

معاونت فرهنگی و هنری مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام اظهار داشت: برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری روح‌الله که در برگیرنده جشنواره‌های شعر یار و یادگار، جشنواره فیلم کوتاه «آینه و آفتاب» و هنرهای تجسمی مهر تا پایان سال با هدف جذب و مشارکت جدی‌ترشاعران، نویسندگان و فیلم‌سازان همچنین هنرمندان رشته تجسمی از سوی مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام (ره) بر‌پا می‌شود.

وی در پایان گفت: امام  خمینی (ره) نسبت به جوانان نگاه ویژه‌ای داشتند  و همواره در واسپاری امور به جوانان تأکید می‌کردند لذا تا گروه جوانان معاونت فرهنگی و هنری در حال برنامه‌ریزی جهت همایش ملی با نام «امام جوانان» است.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.