حسینی: خودم خواستم در تیم ب نباشم

پاسور پیشین تیم ملی ایران اذعان کرد خودش هم نمی‌خواسته تیم ملی را در والیبال قهرمانی آسیا همراهی کند.

امیر حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: تیم ما تمرینات کمی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا داشت. من خودم در تمرینات بودم و دیدم برای آمادگی فرصت کمی داشتیم. به همین دلیل هماهنگی بین بچه‌‌ها در دیدار نخست کم بود اما بازی به بازی بهتر شدیم و در دیدار آخر به هماهنگی نسبتآً خوبی رسیدیم.  

وی ادامه داد: ما هنوز در این مسابقات محک جدی نخوردیم. البته بازی آخر گروهی با چین تایپه تجربه خوبی بود. ما به یکی از قدرت‌های جهان تبدیل شدیم و بابت حضور تیم ب در این رقابت‌ها نگرانی نداریم. به هر حال بازی‌های مراحل بعد دشوارتر خواهند بود. برای موفقیت نیاز به تلاش زیاد بچه‌ها داریم. با وجود زمان کم، کادرفنی تیم را به خوبی راهی مسابقات کرد. باید زودتر تصمیم می‌گرفتیم که تیم ب را به این رقابت‌ها بفرستیم.  

پاسور تیم پیکان درباره صعود ایران به مرحله نیمه‌نهایی گفت: من فکر می‌کنم تیم ما قطعاً به نیمه نهایی صعود کند و حتی روی سکو هم خواهیم رفت. قهرمانی دور از دسترس ما نیست.  
حسینی درباره غیبت‌اش در تیم ب ایران توضیح داد: منی نمی‌خواستم در تیم ایران باشم، چون باید در جام باشگاه‌های آسیا، همراه تیم پیکان شرکت می‌کردم اما این که از پاسورهای جوان استفاده شد، تصیمم درستی بود. هردو پاسور حاضر در تیم ملی بازیکنان جوان و خوبی هستند. باید به آنها بهای بیشتری داده شود و حضور پررنگ‌تری در رقابت‌‌های بین‌المللی داشته باشند تا برای تیم اصلی، پشتوانه‌سازی شود. اگر روزی خدای نکرده سعید معروف مصدوم شود یا به هر دلیلی در ترکیب تیم ملی نباشد، ما باید یک جایگزین مناسب برای او داشته باشیم.  

وی درباره ضعف ایران در دریافت اول، اظهار کرد: علت عملکرد ضعیف ما در دریافت هماهنگی کم میان بازیکنان است وگرنه عملکرد فردی بازیکنان خوب است. علی حسین یکی از بهترین لیبروهای ایران است. حمزه زرینی هم دریافت‌های خوبی دارد. همانطور که گفتم به دلیل زمان کم و نبود تمرینات و بازی‌های تدارکاتی در دریافت اول دچار مشکل شدیم. با این حال بازهم بازی به بازی بهتر عمل کردیم.  

بازیکن پیشین تیم ملی والیبال درباره برنامه حملات ایران توضیح داد: مشکل زیادی در حمله نداریم. به دلیل کمک حمزه زرینی به دریافت‌کنندگان او کمتر در  حملات شرکت می‌کند اما همین قضیه باعث آزاد شدن پوریا فیاضی شده و او بیشتردر حملات شرکات می‌کند. حمزه واقعاً بازیکن ارزشمندی است. او پس از مصدومیت با تلاش فراوان خودش را به اردو رساند و حالا در بازی‌ها همه کار می‌کند. البته او از نظر آماری نسبت به بازی برابر قزاقستان ضعیف‌تر کار کرد اما در کل تلاش او برای حضور در اردو و عملکردش در مسابقات قابل ستایش است. 

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار