ساخت سبک ترین لاستیک برای خودروهای مسابقات + تصاویر

مهندسان توانسته اند سبک ترین لاستیک برای خودروهای مسابقات را تولید کنند.

به گزارش خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خببرنگاران جوان   درست یک ماه بعد از  اعلام ورود به ساخت خودرو های سفارشی اعلام کرد، Vitesse AuDessus که یک شرکت ساخت لاستیک های با فیبر کربن است، یک لاستیک فیبر کربینی جدیدی را رو نمایی کرده است.

لاستیک تو خالی و یک تکه ای کاملا شبیه به لاستیک Aircore wheel است که کوئینگزگ در آگرا R خود  استفاده می کند.


Vitesse AuDessus هم لاستیک bespoke و هم لاستیک های فیبر کربنی oem-spec را تولید می کند و این لاستیکی را که تولید کرده است وزنی حدود 6 کیلوگرم دارد.

مدیر عامل شرکت CEO Stefany Sanchez توضیح می دهد که در موارد آشکاری چرخ های تولید شده وزن فنر ماشین را تا 50 درصد کاهش می دهند.

 وی در ادامه می افزاید که این افزایش قابل توجه وزن خودرو باعث کاهش فاصله توقف، بهبود کارآیی فرمان خودرو، بهبود دست گرفتن آن به وسیله راننده و کاهش سرو صدا و ارتعاشات جاده و همچنین باعث صرفه جویی بیشتری در مصرف انرژی می گردد.

اما گفته می شود که قیمت این لاسیک ها چندان هم ارزان نیست. یک حلقه از این چرخ ها در ایالات متحده آمریکا بین 8875 دلار تا 10125 دلار برآورد شده است. اما از مزیت این چرخ ها این است که شما می توانید در هر اندازه ای که لازم دارید از این چرخ ها را سفارش دهید.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار