رودهن؛

باغات دماوند و فیروزکوه نباید قربانی تغییر کاربری غیر مجازشوند

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره باراستان تهران گفت: باغات دماوند و فیروز کوه به عنوان منبع مهم تولید محصولات کشاورزی استراتژیک نباید قربانی تغییر کاربری غیر مجازشوند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن؛حسینی مهاجرانی در مورد وضعیت بازار میوه و تره بار گفت: دولت تدبیر و امید با خرید تضمینی محصولات کشاورزی دغدغه کشاورزان را برطرف کرده است و فضایی آرام را ترسیم نموده است .

رئیس اتحادیه میوه و تره باراستان تهران در ادامه این مطلب تصریح کرد: دولت گام هایی ارزشی در راستای توسعه کشاوری و رفع رکود از بازار عرضه و تقاضا برداشته است و با وجود کم آبی، تولید در حوزه میوه و تره بار با کم و کاستی های چشمگیری که انتظار می رفت مواجه نشد .

مهاجرانی با تاکید بر اینکه باغات دماوند و فیروزکوه نباید مورد تغییر کاربری غیر مجاز قرار بگیرد ، اضافه کرد : تغییر کاربری های غیر قانونی به ساختار کشاورزی در استان وبه خصوص در شهرستانهای دماوند و فیروزکوه که قطب تولید محصولات استراتژیک هستند آسیب هایی جدی وارد خواهد کرد

رئیس اتحادیه میوه و تره بار استان تهران در خاتمه اظهار داشت: متولیان امر باید از این منابع ارزشی در حوزه کشاورزی استان و کشور به خوبی حفظ و حراست کنند تا این ذخائر ارزشی در بحث کشاورزی مورد آسیب قرار نگیرند .

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.