کرمان؛

ساخت تقاطع غیرهم‌سطح برای تردد روان در اطراف شهر

شهردار کرمان با بیان این که ترافیک شهر یک علم و تخصص است گفت: هر شهروند نسبت به ترافیک یک نگاهی دارد اما وقتی زندگی شهری را پذیرفتیم، باید زندگی آپارتمانی، ترافیک و سایر مشکلات آن را هم بپذیریم.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ و بنا به اعلام روابط عمومی شهرداری ، ابوالقاسم سیف الهی با اشاره به وضعیت ترافیک شهر کرمان افزود: وارد شدن تعداد زیاد خودرو به شهر به استاندار، شهردار، شورای شهر و فرمانده نیروی انتظامی مربوط نیست و خروجی خودرو هم نداریم و می‌بینیم خودروهای 20 سال پیش، هم‌چنان در شهر حرکت می‌کنند.

وی با بیان این که در مسایل شهری، اصول این است که طرح تفضیلی و جامع را بپذیریم ،تاکید کرد: طرح‌های جامع و تفضیلی، نقشه‌ی راه شهر محسوب می‌شوند که تاکنون بر اساس این نقشه‌ها حرکت کرده‌ایم و نمی‌توانیم از میانه‌ی راه برگردیم و از مسیر دیگری برویم، بلکه باید همین راه را ادامه دهیم.

شهردار کرمان معتقد است: برای ایجاد ترافیک سریع در اطراف شهر، باید تقاطع غیرهم‌سطح بسازیم تا خودروها با سرعت مجاز و بدون معطلی مسیرها را طی کنند و مردم برای انتخاب مسیر، از آن‌ها استفاده کنند. مهندس سیف الهی با بیان این که باید مردم از رینگ دور شهر استفاده کنند و از معابری وارد شهر شوند افزود: امروز این تقاطع‌ها جواب داده و تمام مردم این موضوع را می‌توانند لمس کنند.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: تردد ، روان ، تقاطع ، غیرهمسطح ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.