شهرکرد؛

نترسیدن از دشمن از ویژگی های مهم مدیریت جهادی است

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اخلاص و جهاد همه جانبه، بن بست شکنی و نترسیدن از دشمن از ویژگی های مهم مدیریت جهادی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛  سردار سرتیپ پاسدار محمدحسین سپهر در آئین تجلیل از مدیران موفق و برتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (ع) در شهرکرد با اشاره به نمونه هایی از رفتار حکومتی مولای متقیان امام علی (ع) و تبیین اهمیت مدیریت جهادی افزود: مدیریت جهادی، سیره انبیاء الهی و ائمه معصومین علیهم السلام بوده است.

وی، اخلاص را اولین گام مدیریت جهادی عنوان و اضافه کرد: مسلمانان باید همواره خود را مقابل دشمن و موانع ببینند و آمادگی کامل برای مقابله با دشمن و رفع موانع داشته باشند.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به حل مشکلات عدیده در دوران دفاع مقدس با روحیه  و تفکر مدیریت جهادی اشاره کرد و گفت: اخلاص و جهاد همه جانبه، بن بست شکنی و نترسیدن از دشمن از ویژگی های مهم مدیریت جهادی است.

وی تأکید کرد: مشکل امروز دولتمردان آمریکا و قدرت های استکباری عمل جهادی رزمندگان اسلام است.

سردار سپهر، خستگی ناپذیری و داشتن جوهره رهبری را از دیگر ویژگی های مدیریت جهادی برشمرد و افزود: امروز به چنین مدیریت جهادی در جامعه نیازمند هستیم.

در این مراسم از مدیران و مسئولان موفق نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری که حائز رتبه برتر در بازرسی ها نوبه ای و ستادی شده بودند، با اهدای لوح تقدیر شد.


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.