اسکای نيوز خبر داد:

ناتوانی نتانياهو در جلوگيری از جنايات شهرک‌نشينان

کابینه رژیم صهیونیستی به ریاست نتانیاهو اهمیتی به جلوگیری از جنایات شهرک‌نشینان نمی‌دهد و حتی در صورت تمایل به این کار، توانایی آن را ندارد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی اسکای نیوز ، نضال کناعنه خبرنگار این شبکه در گفتگویی درباره اوضاع قدس در پس درگیری های دیروز به سبب زنده سوزانده شدن کودک شیرخوار فلسطینی به دست شهرک نشینان صهیونیست، افزود: امروز اوضاع در مناطق مختلف قدس آرام است و این درحالیست که دیروز دهها نفر از جوانان فلسطینی با نظامیان صهیونیست درگیر شدند. آنها خواستار پایان دادن به جنایات و اقدامات شهرک نشینان در سراسر کرانه باختری هستند که هیچ واکنشی هم به آن نشان داده نمی شود. اکنون این سوال مطرح است که آیا کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با وجود همه واکنش ها در محکومیت سوزاندن این کودک، می تواند به اینگونه اقدامات شهرک نشینان در کرانه باختری پایان دهد و حتی مهمتر از آن این که آیا اصلا می خواهد جلوی این اقدامات را بگیرد.  

وی افزود: یادآوری این نکته ضروری است که کابینه نتانیاهو، راستگرا و افراطی است که در اصل مبتنی بر شهرک نشینان است و شهرک سازی یکی از برنامه های اصلی آن است در نتیجه به احتمال قوی نتانیاهو اصلا اهمیتی به جلوگیری از جنایات شهرک نشینان نمی دهد و حتی اگر تحت فشار جامعه بین المللی بخواهد جلوی این جنایات را بگیرد، نمی تواند این کار را انجام بدهد، زیرا هم اکنون نیم میلیون شهرک نشین وی را تحت سیطره دارند و آنها هستند که نتانیاهو را به قدرت رسانده اند و هر لحظه می توانند دولت نتانیاهو را سرنگون کنند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار