افضلی فرد: گزارش فساد فوتبال در صحن علنی مجلس قرائت می شود

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: گزارش خلاصه شده فساد در فوتبال، شنبه هفته آتی به هیئت رئیسه داده می شود تا یکشنبه در صحن علنی قرائت شود.

*فوری*قرائت گزارش پرونده فساد در فوتبال در صحن علنی مجلسافضلی فرد در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان افزود: گزارش پرونده فساد در فوتبال 80 صفحه است که برای قرائت به 10 صفحه کاهش دادیم و شنبه هفته آینده تحویل هیئت رئیسه می دهیم تا طبق آئین نامه داخلی روز یکشنبه در دستور کار هیئت رئیسه قرار بگیرد و در صحن علنی مجلس قرائت شود.
 
افضلی فرد در ادامه عنوان کرد: با توجه به اینکه مجلس این هفته تعطیل است براین اساس گزارش پرونده فساد در فوتبال هفته آینده در اختیار هیئت رئیسه می گذاریم تا این گزارش روز یکشنبه در صحن علنی مجلس قرائت شود.
 
وی تصریح کرد: مابقی گزارش پرونده فساد در فوتبال بار حقوقی و قضایی دارد که به قوه قضایی دادیم که این نهاد قضایی طبق قانون و آئین نامه داخلی در اولین جلسه این گزارش را بررسی و نتیجه ای را به کمیسیون اعلام می کند.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال اگر اتفاق خاصی رخ ندهد گزارش پرونده فساد در فوتبال یکشنبه هفته آینده در صحن علنی مجلس قرائت می شود. 

 
انتهای پیام/
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار