کرمان؛

خودکفایی شهرداری کرمان در تولید جدول

شهرداری کرمان 8 سال است که جدول مورد نیاز خود راتولید و حتی بسیاری از شهرداری‌ها جدول مورد نیاز خود را از کرمان خریداری می‌کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی شهرداری کرمان ،شهردار کرمان با بیان این که یکی از موارد مبلمان شهری، کف‌سازی، پیاده‌روسازی و جدول‌گذاری است گفت: شهرداری برای تعویض جدول‌های قدیمی، جدول‌گذاری جدید و زیباسازی منظر شهر، حداقل باید در سال 100 کیلومتر جدول‌گذاری کند تا وضعیت ظاهری جدول‌های شهر مناسب ‌شود. مهندس ابوالقاسم سیف الهی با اشاره به تولید روزانه بیش از 2500 جدول در کارخانه استاندارد شهرداری افزود: در هشت سالی که شهردار کرمان هستم از جدول‌های تولیدی کارخانه‌ی شهرداری استفاده شده و حتی یک عدد جدول خارج از شهرداری خریداری نشده است.

به گفته وی بسیاری از شهرداری‌ها به دلیل این‌که از کیفیت جدول تولید شده در کارخانه‌ی شهرداری کرمان مطمئن هستند، جدول مورد نیاز خود را از شهرداری کرمان خریداری می‌کنند.

مهندس سیف الهی با بیان این که اکنون بسیاری پیاده‌روهای شهر خاکی، برخی آسفالت و برخی نیز فرش موزاییک هستند تاکید کرد: سعی بر این است با تولید پری‌ورس و استفاده از این نوع مصالح در پیاده‌روها، عمر کف‌سازی پیاده‌روها را بیش‌تر کنیم.

انتهای پیام /گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.