شروع لیگ الماس بدون حضور نماینده ایران

دوازدهمین لیگ الماس دوومیدانی در حالی روز جمعه آغاز می‌شود که غیبت حتی یک نماینده از کشورمان در این رقابت‌ها قابل توجه است.

شروع لیگ الماس بدون حضور نماینده ایرانبه گزارش خبر سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه حبرنگاران جوان، دوازدهمین دوره از لیگ الماس دو ومیدانی این ‌باز به میزبانی سوئد برگزار می‌شود.

این رقابت‌ها از روز جمعه 9مرداد باحضور ورزشکارانی از سراسر جهان در رشته‌های مختلف دو ومیدانی آغاز خواهد شد.

براین اساس در ماده پرتاب دیسک که ورزشکارانی از سوئد، بلژیک، استرالیا و مجارستان حضور دارند.

این در حالی است که احسان حدادی دارنده مدال نقره المپیک 2012 لندن و ازشانس‌های کاروان دو و میدانی ایران برای کسب سهمیه المپیک 2016 در این دور از رقابت‌ها غایب است.

لازم به یادآوری است که لیگ الماس تاکنون در 12مرحله برگزار شده که حدادی تنها در دو دور آن حضور داشته است وب ه رتبه‌های جالب توجهی دست نیافت.

**غیاثی: غیبت حدادی به خاطر حضور در آلمان است

سرپرست تیم‌های ملی دو و میدانی در خصوص غیبت احسان حدادی در مسابقات دو ومیدانی لیگ الماس گفت: حدادی برای شرکت در مسابقات دو ومیدانی قهرمانی چین مدتی است در آلمان اردو برپا کرده است که این مسابقات از 31 مرداد تا 7 شهریور در پکن برگزار می‌شود و به‌همین دلیل نتوانست در لیگ الماس دو ومیدانی حضور داشته باشد.

وی اکنون زیر نظر مربی آلمانی خود در اشتوتکارت تمرین می‌کند.

غیاثی درباره برگزاری لیگ الماس دو و میدانی گفت: لیگ الماس در 14 مرحله برگزار می‌شود که در مرحله 13 و 14 آن در کشور‌های سوئیس و بلژیک خواهد بود و این دوره نیزدر سوئد پیگیری می‌شود.

سرپرست تیم‌های ملی دو ومیدانی افزود: البته این فرصت برای همه ورزشکاران فراهم نیست که در تمامی مراحل آن شرگت کنند وحدادی نیز تنها در چند مرحله حضور نداشت.

وی درباره حضور حامد حدادی در مراحل گذشته اشاره کرد: حدادی در مرحله گذشته رتبه قابل قبولی کسب نکرد ودر حال حاضر فقط تمرین می‌کند تا خودش را برای مسابقات پیش رو آماده کند و تمربنات مداوم به او کمک می کند که به امادگی گذشته برگردد.

هدف مسابقات جهانی و کسب سهمیه المپیک است و حدادی یکی از شانس های دو و میدانی برای کسب سهمیه و حتی مدال در المپیک محسوب می‌شود.

حدادی در حال حاضر براین مسابقات تمرکز کرده است. همزمان با دوازدهمین دوره لیگ الماس ورزشکاران مطرح همچون مالاچوفسکی از لهستان، گردکانتر از استونی و روبرت ادربانک از لهستان، بن هارادین از استرالیا، اکسل هارستد از سوئد، زولتان کاواگواز مجارستان، فلیپ میلائوف از بلژیک ودنیل استان از سوئد حضور دارند.

همچنین در پرش ارتفاع ورزشکارانی همچون عیسی برشیم از قطر نیز شرکت کرد که صدرنشین لیگ است.

ماده ‌های همچون پرتاب وزنه بانوان پرش سه گام زنان، پرتاب دیسک مردان، پرش با نیزه زنان، دوی 400متر با مانع زنان ، دوی 1000متر مردان، دوی 3هزار متر بامانع مردان ، دوی 110متر با مانع مردان و دوی 800 متر زنان از دیگر رشته ‌های حاضر در رقابت‌های لیگ الماس سوئد هستند. 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار