حجت‌الاسلام تقوی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اختلافی میان "جامعه روحانیت مبارز" و جبهه "یکتا" وجود ندارد/ عده‌ای درصدد فتنه‌ رسانه‌ای و دروغ‌پراکنی هستند

قائم‌مقام دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با اشاره به حواشی پیرامون اختلاف میان جبهه "یکتا" و جامعه روحانیت مبارز، گفت: این صحبت‌ها نوعی فتنه رسانه‌ای و دروغ‌پردازی محض است که عده‌ای درصدد دامن زدن به آن هستند تا از این طریق در اردوگاه اصولگرایی اختلاف‌افکنی کنند.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین "سیدرضا تقوی" قائم‌مقام دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به برخی شایعات پیرامون وجود اختلاف میان جبهه "یکتا" و جامعه روحانیت مبارز، اظهار داشت: این صحبت‌ها نوعی فتنه رسانه‌ای و دروغ‌پردازی محض است که عده‌ای درصدد دامن زدن به آن هستند تا از این طریق در اردوگاه اصولگرایی اختلاف‌افکنی کنند.

وی افزود: جامعه روحانیت با تمامی نیروهای ارزشی تحت هر عنوانی ارتباط برقرار می‌کند. نگه داشتن نیروهای مؤمن و ولایی در صحنه، از جمله کارهای روحانیت است و اگر اختلافی هم باشد باید آن‌ها را پدرانه و مشفقانه برطرف کند.

تقوی در پاسخ به این سوال که آیا عنان کارهای انتخاباتی جامعه روحانیت به دست جبهه یکتا افتاده، گفت: چنین اظهاراتی بی‌ربط است. عنان جامعه روحانیت به دست خود روحانیت است. 

وی ادامه داد: در دوران ریاست آیت‌الله "مهدوی‌کنی"، گروه‌های مختلف اصولگرایی از وی مشورت می‌گرفتند. امروز هم جامعه روحانیت با گروه‌های اصولگرایی ولایی ارتباط دارد.

تقوی خاطرنشان کرد: جامعه روحانیت مبارز، وحدت و وفاق میان گروه‌های ارزشی را برای خود وظیفه می‌داند و این مسئله صرفاً مربوط به امروز نیست و در گذشته نیز بوده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: تقوی ، یکتا ، روحانیت ، مهدوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار