ترک همدانی در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

پرونده کارگران سازمان تامین اجتماعی در مرحله تحقیقات مقدماتی

وکیل پرونده جمعی از کارگران سازمان تامین اجتماعی گفت: پرونده در دادسرا در مرحله تحقیقات مقدماتی است که با تکمیل شدن آن به دادگاه ارسال می‌شود.

پرونده کارگران سازمان تامین اجتماعی در مرحله تحقیقات مقدماتیمصطفی ترک همدانی وکیل پرونده جمعی از کارگران سازمان تامین اجتماعی در گفت‌و‌گو با خبرنگارحوزه حقوقی قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص مراحل رسیدگی به پرونده جمعی از کارگران سازمان تامین اجتماعی، اظهار کرد: پرونده در دادسرای ویژه کارکنان ویژه دولت در مرحله تحقیقات مقدماتی است و بعد از تکمیل، پرونده به دادگاه ارسال می‌شود.

وی در خصوص تعداد شکات و جزئیات پرونده گفت: تعداد شکات زیاد است اما آمار دقیقی در این خصوص ندارم و شکایت تحت عناوین مجرمانه متعددی ناشی از سوء مدیریت مدیر سابق سازمان تامین اجتماعی مطرح شده است و منتظر هستیم که قرار لازم برای پرونده صادر شود.

گفتنی است؛ در گزارش تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی که در صحن علنی مجلس قرائت شد، سعید مرتضوی مدیر سابق سازمان تامین اجتماعی به "فساد مالی" و تخلفات گسترده متهم شده است، ضمن اینکه ارقامی که در این گزارش از تخلفات مالی سازمان تامین اجتماعی منتشر شده، بالغ بر 10‌ها هزار میلیارد تومان بوده است.

در گزارش مجلس همچنین عنوان شده که 37 نماینده مجلس از سعید مرتضوی مبلغ 133 میلیون تومان کارت هدیه دریافت کرده‌اند اما به نام این نمایندگان اشاره‌ای نشده است که این موضوع باعث شکایت جمعی از کارگران سازمان تامین اجتماعی از سعید مرتضوی شد که در حال حاضر این پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی در دادسرا است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار