سنندج؛

ایجاد تحولی بزرگ با عملیاتی شدن وعده های رییس جمهوری در کردستان

نماینده مردم شهرستان های بیجار و حسن آباد یاسوکند در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیاتی شدن وعده های رییس جمهوری در سفر به کردستان، تحول بزرگی در استان ایجاد می کند.

نماینده مجلس:ایجاد تحولی  بزرگ با عملیاتی شدن وعده های رییس جمهوری در کردستانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج؛ سید محمد بیاتیان گفت: سفر رییس جمهوری به کردستان در زمان بسیار خوبی اتفاق افتاد و مردم این استان همانگونه که در انتخابات ارادت خود را به نظام نشان دادند در مقایسه با سایر استان های کشور نیز استقبال بسیار خوبی از رییس جمهوری داشتند.

وی افزود: نقطه برجسته سفر کاروان تدبیر و امید به استان این بود که کردستان به عنوان اولین استان برای سفر داخلی رییس جمهوری بعد از توافق وین، انتخاب شد.

نماینده مردم شهرستان های بیجار و حسن آباد یاسوکند در مجلس شورای اسلامی گفت: در این سفر خبرهای خوبی از سوی رییس جمهوری برای توسعه استان اعلام شد و به عنوان نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی منتظر عملیاتی شدن وعده های دکتر روحانی هستیم.

وی افزود: بنا بر گفته دکتر نوبخت تمامی وعده های رییس جمهوری در سفر به استان ها قبل از پایان دولت یازدهم عملیاتی می شود و این مساله نقطه مثبت سفر دولت است و امید می رود در عرصه اجرایی نیز این اتفاق بیفتد.

بیاتیان در ادامه گفت: امید می رود در برنامه ششم توسعه مباحث مربوط به اعتبارات که در قِبل توافق هسته ای وارد کشور می شود استان کردستان فراموش نشده و همچنین بحث اشتغال و رفع بیکاری در این استان نیز مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: داخلی ، مجلس ، نظام ، مقایسه ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.