ارومیه؛

حذف و اصلاح 8 نقطه حادثه خيز از محورهاي تكاب در سال گذشته .

هشت نقطه حادثه خيز از محورهای ارتباطی شهرستان تكاب حذف و اصلاح شده است.

حذف و اصلاح 8 نقطه حادثه خيز از محورهاي تكاب در سال گذشته .به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ پاشايی رئيس اداره راه و شهرسازی تكاب با اشاره به اقدامات اين اداره در طول سال گذشته و سه ماهه اول سالجاري اظهار داشت : طي سال گذشته شانه هاي خاكي 135 كيلومتر از راههاي اصلي و فرعي حوزه هاي استحفاظي اين شهرستان تسطيح و رگلاژ شده و در اين راستا عمليات ترميم شانه ها و ريزش برداري از كانال ها و تراشه برداي به ميزان يك هزار و 326 متر مكعب صورت گرفته است .

وي اجراي عمليات راهداري و تسطيح جاده هاي شني به ميزان 105 كيلومتر ، اجراي آسفالت در محور زرشوران به طول 5/8 كيلومتر تا روستاي زرشوران ، لكه گيري و چاله پركني راههاي روستايي بطول 20 كيلومتر و ساخت حدود 13 كيلومتر راه روستايي را از مهم ترين ادامات اين اداره عنوان كرد .

پاشايي درباره فعاليت هاي اين اداره در حوزه مسكن گفت : مسكن مهر اين شهرستان شامل مسكن مهر 192 واحدي است كه در زميني به مساحت 18 هزار و 400 متر مربع در حال ساخت است و هم اكنون نيز 92 درصد پيشرفت فيزيكي دارد .

رئيس اداره راه و شهرسازي تكاب با اشاره به اجراي مسكن مهر 60 واحدي در اين شهرستان افزود : اين طرح نيز با 87 درصد پيشرفت فيزيكي در زميني به مساحت 4 هزار و 450 متر مربع در حال ساخت است .

پاشايي همچنين از آماده بهره برداري شدن بيمارستان 64 تختخوابي اين شهرستان در سالجاري خبر داد و گفت : اين طرح از سال 90 در زميني به مساحت 3 هكتار با صرف اعتبار از محل درآمدهاي عمراني ، عمومي در حال ساخت است كه در حاضر 80 درصد پيشرفت فيزيكي دارد .

وي انجام 28 ميليون متر مكعب برف روبي به همراه 20 هزار تن نمك پاشي را از ديگر اقدامات اين اداره در سال گذشته برشمرد


انتهای پیام/ی


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.