تقوی نژاد در مراسم تودیع و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج بانک سپه؛

لایحه وظایف و ساختار بانک مرکزی به دولت ارائه شده است

مدیرعامل بانک سپه گفت: لایحه وظایف و ساختار بانک مرکزی پیش‌نویس نهایی آن آماده شده و آماده ارائه به دولت است.

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان تقوی‌نژاد مدیرعامل بانک سپه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج این بانک اظهار داشت:  پیش‌نویس نهایی لایحه وظایف و ساختار بانک مرکزی تدوین شده و آماده ارائه به دولت است.

وی ادامه داد: در سال گذشته 8 میلیارد دلار فعالیت ارزی از جمله معاملات در حوزه نفت و گاز و در حوزه آب انجام شده است و فعالیت‌های ارزی ما هفت برابر افزایش یافته و تسهیلات پرداختی بانک سپه 40 درصد رشد یافته است، لذا همه تلاش بر این بوده تا پرداختی‌ها به خانوارها صورت گیرد.

مدیرعامل بانک سپه با اشاره به لوایحی که در دستور کار بانک مرکزی و وزارت اقتصاد قرار دارد، یادآور شد:پیش نویس نهایی  لایحه وظایف و ساختار بانک مرکزی ارائه شده و لایحه دوم در کمیته بررسی در حال پیگیری است.

وی با اشاره به ویژگی‌های یک بسیجی و خدماتی که جهانگردیان فرمانده بسیج بانک سپه انجام داده و با برشمردن ویژگی‌های فرمانده حوزه مقاومت بسیج جدید بانک سپه گفت: بسیج باید در سلامت اداری نقش اساسی ایفا کند و مطیع فرمان رهبری باشد، البته همواره اینگونه بوده و  قطعا بسیج مطیع امر ولایت و دارای ایمان عملی است.

انتهای پیام/

برچسب ها: بسیج ، بانک ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار