افشاگری ترسناک مقامات آلمانی از حضور موجودات فضایی در این کشور + تصاویر

براساس جدیدترین اخبار قرار است در آینده نزدیک اطلاعات تکان دهنده مبنی بر حضور موجودات فضایی در کره زمین و ارتباط آنها با انسان‌ها از سوی مقامات برخی کشورها اعلام شود.

به گزارش خبرنگار  حوزه فن‌آوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرانجام پس از فشار طرفداران فرضیه‌های موجودات فضایی در کشور آلمان مقامات دولتی این کشور موافقت کردند تا برخی از فایل ها و تحقیقات در خصوص Ufo ها را در اختیار کارشناسان قرار دهند هر چند که تاریخ دقیق ارائه این اطلاعات اعلام نشده است. 

افشاگری ترسناک مقامات آلمانی از حضور موجودات فضایی در این کشور + تصاویر

گفتنی است، دادگاه‌ عالی آلمان در شهر لایپزیک این کشور دستور داده است تا مجلس فدرال فایل‌های Ufo را در اختیار علاقمندان قرار دهد. 

این فایل‌ها جزو فایل‌های مربوط به مناقشه محققان فرضیه‌های موجودات فضایی و مقامات دولتی کشور آلمان در سال 2008 میلادی است. 

افشاگری ترسناک مقامات آلمانی از حضور موجودات فضایی در این کشور + تصاویر

در سال 2008 دکتر ولفگانگ Schauble وزیر کشور وقت آلمان اعلام کرده بود که دولت آلمان هیچ بررسی بر روی موجودات فضایی انجام نداده است اما در سال 2009 یک محقق جستجو کننده موجودات فضایی به نام Robert  Flesher دریافت که بر خلاف ادعای دولت آلمان، این کشور به شدت و به صورت مخفیانه در حال بررسی در طول سالهای مختلف در کشورهای مختلف جهان و در قاره‌های مختلف، افراد اشیاء عجیب و نورانی، متحرک، با پرتو نورهای قوی و در اشکال غیر طبیعی مشاهده کرده‌اند که در بسیاری از مواقع خطای دید، انعکاس نور یا سایه اجسام و یا دلایل قانع کننده علمی نظریه وجود موجود فضایی را رد کرده است اما در برخی مواقع هیچ دلیل برای اثبات عادی بودن برخی پدیده‌ها پیدا نشده و به صورت یک پرونده باز باقی مانده‌اند. 

طرفداران موجودات فضایی در کشورهای مختلف از جمله انگلستان، کانادا و ایالات متحده به شدت خواستار افشای اطلاعات طبقه بندی شده در خصوص موجودات فضایی از سوی مقامات دولتی هستند. 

آنها ادعا می‌کنند دانستن اطلاعات در خصوص احتمال وجود موجودات فضایی موضوعی است که باید علنی و همگانی شود و همه مردم دنیا از آن با خبر شوند و نه اینکه به صورت محرمانه و سری در اختیار دولت‌ها قرار بگیرد. 


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار