وزارت ورزش و جوانان باید دقت کند تا وضع جودو از این بدتر نشود.

هشدار به وزارت ورزش و جوانان در مورد جودو
محمد اسفندآبادی، رئیس سابق سازمان لیگ فدراسیون جودو در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: باید از وزارت ورزش تشکر کرد که نیم‌نگاهی هم به ورزش جودو دارند و با این اقدامی که انجام شد حداقل جلوی پس‌رفت بیشتر جودو گرفته شد، هر چند که باید زودتر این اقدام انجام می‌شد.

کارشناس جودو کشورمان تصریح کرد: عمده انتقادی که منتقدین به رستگار در خصوص نحوه مدیریت ایشان بود که تمام اختیارات کار را به نایب رئیس سپرده بودند.

اسفندآبادی افزود: یکی از دلایل رفتن ایشان از فدراسیون جودو به نتایجی که تیم‌های ملی ما در سنوات اخیر کسب کرده بود، برمی‌گردد که در نتیجه مدیر تیم‌های ملی و نایب رئیس فدراسیون مسئول مستقیم این ناکامی‌هاست حتی بارها دیده شده که خود رستگار در مصاحبه‌های مختلف به این امر اعتراف داشته‌اند که کلیه مسائل فنی را به میراسماعیلی واگذار نموده‌ام.

وی در ادامه بیان کرد: طی روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر انتصاب میراسماعیلی به عنوان سرپرست فدراسیون جودو در جامعه جودو و محافل خبری مطرح شده است که سبب بروز نگرانی‌های عمیقی برای منتقدان و دلسوزان ورزش جودو شده است.

در اینکه میراسماعیلی به عنوان یک قهرمان ورزشی و مدال‌آور جهانی برای جودو ایران مطرح هستند جای هیچ شک و صحبتی نیست، اما این دلیل نمی‌شود که ایشان مدیر خوب و توانمندی هم باشد که اگر چنین بود این نتایج چند سال اخیر به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد ایشان فقط 3 سال کار مدیریتی در فدراسیون داشته‌اند که نیمی از این مدت را جهت آموزش و آشنایی با متون و طریقه نامه‌نگاری سپری کرده‌اند ضمن اینکه ایشان با توجه به دغدغه‌های مختلفی که دارند از جمله قصد و نیتی که برای حضور در مجلس نموده‌اند و در سنوات گذشته نیز قصد حضور در شورای شهر را داشتند نه تنها فرصتی برای پرداختن به جودو نخواهند داشت بلکه تمام نیرو، توان و فکر خود را نیز نمی‌توانند در جهت اعتلای این ورزش تمرکز نمایند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از مسئولین محترم وزارت ورزش عاجزانه تقاضامندیم که اگر نام آقای میراسماعیلی در لیست کاندیداهای سرپرستی فدراسیون حتی در انتهای لیست قرار دارد به خاطر رشد و اعتلای این ورزش المپیکی و حفظ شخصیت و شأن میراسماعیلی، او را از لیست خارج نمایند و در انتخاب سرپرست دقت کنند تا اوضاع جودو از این بدتر نشود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۳:۱۹ ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
خدا وكيلي حق ميگه، آخه خودشون تحقيق كنن
Iran (Islamic Republic of)
یحیی
۱۹:۰۳ ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
سلام
ممنونم آقای اسفند آبادی
شاید یکی قهرمان خوبی باشه امادلیلی نداره که مربی یا مدیر خوبی باشه باید شان هر کس راحفظ کرد
آخرین اخبار