نصرآزادانی به مدال برنز رسید

تكواندوكار وزن 74- كيلوگرم كشورمان به مدال برنز تورنمنت آزاد كره‌جنوبی دست يافت.

نصرآزادانی به مدال برنز رسیدبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  در ادامه پنجمين روز از تورنمنت آزاد كره‌جنوبي (G2) كه از صبح امروز (يكشنبه) با رقابتهاي تكواندوكاران وزن 74- كيلوگرم مردان در شهر "چونچئون" كره جنوبي در حال برگزاري است، عليرضا نصرآزاداني با 4 پيروزي و يك شكست مدال برنز اين وزن را به گردن آويخت.

كاپيتان تيم ملي تكواندوي كشورمان كه در نخستين گام در راند طلايي نماينده كره جنوبي را برده بود، در ادامه نيز با نتايج 12 بر 8، 13 بر 12 و 10 بر 8 از سد ديگر تكواندوكاران كشور ميزبان گذشت و راهي مرحله نيمه نهايي شد.

او براي راهيابي به فينال اين مسابقات بازهم يكي ديگر از تكواندوكاران كره جنوبي را پيش رو داشت كه پس از تساوي در پايان راند سوم، در راند طلايي نتيجه را واگذار كرد و مدال برنز را بدست آورد.

نصرآزاداني با اين مدال ارزشمند، 7.2 امتياز به اندوخته‌هاي خود در رنكينگ المپيك اضافه كرد.

تيم ملي تكواندوي كشورمان امروز، يك نماينده ديگر نيز در اين وزن در اختيار داشت، كه سيد محمد رفيعي پس از دو پيروزي برابر نمايندگان كانادا (9-6) و كره جنوبي (14-8) در راند طلايي به تكواندوكار آذري باخت و از دور رقابت‌ها كنار رفت.

تیم ملی تکواندوی کشورمان تاكنون در این رقابتها در وزن 54- کیلوگرم توسط آرمین هادی پور طلایی شده و در وزن 87- کیلوگرم، امید عمیدی مدال نقره را بدست آورده است.

اين دوره از مسابقات از روز (چهارشنبه – 31 تیرماه) در شهر "چونچئون" كره جنوبي آغاز و پس از 6 روز پيكار فردا (چهارشنبه) به پايان خواهد رسيد.

تورنمنت آزاد كره جنوبي G2 است و دارندگان مدال طلا 20 امتياز، مدال نقره 12 امتياز و مدال برنز 7.2 امتياز، در راستاي افزايش رنكينگ المپيكي براي كسب سهميه ريو 2016، بدست خواهند آورد.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار