سام نوری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

آینده سینمای کشور را هنر و تجربه می‌سازد

در بخش هنر و تجربه کارگردان‌های با سابقه و فیلم‌ اولی‌های خوبی فعالیت می‌کند.

سام نوری بازیگر تلویزیون و سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص حمایت از سینمای هنر و تجربه گفت: من با فیلم‌های هنر و تجربه رابطه خوبی دارم و سعی می‌کنم آنها را دنبال کرده و هر اندازه که در توان دارم به آنها کمک کنم چون به نظر من آینده سینمای کشور را هنر و تجربه می‌سازد.

وی افزود: در بخش هنر و تجربه کارگردانهای با سابقه و فیلم اولی‌های خوبی فعالیت می‌کنند کسانی که توانایی فیلمسازی آنها بالا است و ما یعنی اهالی سینما باید تا حد امکان آنها را حمایت کنیم.

وی از تجربه خود در فیلم « نهنگ عنبر» گفت: همکاری با مقدم با تجربه و بازیگران حرفه‌ای فیلم برای من بسیار رضایت‌بخش بود و یک تجربه و یادگاری دل‌انگیز و دل‌چسبی را برای من به جا گذاشت.

نوری در پاسخ به این سوال که فضای دهه 60 فیلم «نهنگ عنبر» تا چه حد برای شما خاطره‌انگیز بود بیان کرد: به طور قطع و با توجه به سنی که دارم نوستالژی خیلی عالی برای من داشت چنانچه تمام آن صحنه‌ها، مدل موها، لباس پوشیدن و ... برای من دل‌چسب بود و یادآور خاطره‌های آن دوران زندگی من شد.

این بازیگر در خصوص اهمیت وجود بیمه در زندگی هنری هنرمندان بیان کرد: وجود بیمه بسیار مهم است به خصوص زمانی که کارهای بدلکاران را خود بازیگر انجام می‌دهد. خوشبختانه بیمه کردن عوامل توسط تهیه‌کنندگان کار پسندیده و امیدوار کننده است.

نوری در مورد بیمه طلایی هنرمندان گفت: من بیمه طلایی نیستم و فقط اسم آن را شنیده‌ام شاید به خاطر عدم اطلاع‌رسانی کافی و یا پیگیری خودمان باشد.

نوری در خصوص ادامه همکاری با مدیری در سریال «در حاشیه» عنوان کرد: امیدوارم مجددا همکاری من با مدیری شکل بگیرد و در مورد سری جدید «در حاشیه» باید بگویم که تا به حال هیچ کدام از قراردادها بسته نشده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار