در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

روحانی،‌ معتاد و زن نقشهای مورد علاقه احمد مهران‌فر/ هنوز به نقطه اوج نرسیدم

احمد مهران‌فر بازیگر محبوب دنیای بازیگری تمایل دارد نقشهای متفاوت البته با جایگاه خوب مثل روحانی، معتاد و زن‌ را بازی کند.

روحانی،‌ معتاد و زن نقشهای مورد علاقه احمد مهران‌فر/ هنوز به نقطه اوج نرسیدماحمد مهران‌فر بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پاسخ به این سوال که آیا به نقطه اوج بازیگری رسیده یا نه، گفت: جواب این سوال خصوصی و سخت است و نمی‌توانم جواب دهم. اما به هر حال بازیگری و هنر انتها ندارد که فرد رسیدن به انتهای آن را فکر کند و از طرفی نمی‌داند که نقطه اوج کجا است. این اتفاق در زمان‌های مختلفی رخ می‌دهد ممکن است نقطه اوج در همین لحظه یا چند سال دیگر باشد و یا ممکن است اصلا وجود نداشته باشد.

وی افزود: راجع به خودم نمی‌توانم حرفی بزنم فقط می‌گویم شانس من این بود که آدمهای خوب، کار بلد و کار درستی سر راه من قرار گرفتند که هر کدامشان در حوزه فعالیت خودشان خوب و درجه یک بودند و من با آنها کار کردم.

بازیگر «درباره الی» ادامه داد: بخشی از علت کار کردن من با کارگردانهای بزرگ به خاطر این بود که برخی از کارها را انتخاب و بازی نکردم، بخشی دیگر به شانس من برمی‌گردد که با آنها کار کردم و بخشی هم به کسانی ربط پیدا می‌کند که به من چیزهایی زیادی یاد دادند.

وی افزود: اما فکر می‌کنم که هنوز به نقطه اوج نرسیدم و راه زیادی را باید طی کنم که به نقطه دلخواه برسم. من یک بازیگر معمولی هستم که تمایل دارد کارش را درست انجام دهد.

مهران‌فر در خصوص تجربه کردن نقشهای مختلف و تمایلش برای ایفا‌ی نقشی خاص اظهار داشت: خیلی از نقشها مثل روحانی، معتاد و زن هستند که دوست دارم تجربه کنم اما در کل هر نقش متفاوتی که خوب نوشته شده باشد را بازی خواهم کرد.

وی افزود: از نظر من مهم نیست چه نقشی را بازی می‌کنید کیفیت و جایگاه نقش در قصه، اصل قضیه است و آن وقت که شانس با شما یار باشد خواهید توانست تجربه و نقش جدید و دوست داشتنی را به دست آورید.

بازیگر «شاهگوش» در خصوص برخی نقدهای تند نسبت به سریال «پایتخت» با وجود مخاطبان بی‌شمار و اینکه آیا این نقدها مغرضانه صورت می‌گیرد یا نه، گفت: به هر حال همه سلایق در هنر یکی نیست برخی از یک اثر خوششان می‌آید و برخی نه. در همه زمینه‌ها هم صدق می‌کند می‌خواهم بگویم که آدمهای مختلفی که با یک اثر هنری برخورد می‌کنند با توجه به سلایقی که دارند آن را نقد می‌کنند.

وی افزود: در خصوص «پایتخت» هم به شخصه مثبت نگاه می‌کنم و فکر نمی‌کنم که نقدهای منتقدان مغرضانه بوده‌، حتما با سلیقه آنها یکی نبوده در نتیجه با سلیقه مردم فرق کرده است.

مهران‌فر ادامه داد: خیلی از آثار تولید شده وجود دارد که نظرات مردم را جلب کرده اما منتقدان نظر مثبتی راجع به آن ندارند که نمی‌توان گفت منتقدان مغرضانه با آنها برخورد می‌کنند بلکه بیشتر سلیقه‌ آنها به میان می‌آید.

مهران‌فر تمایلش را برای بازی در کارهای تلویزیونی، سینمایی و تئاتری این گونه بیان کرد: من دوست دارم کار خوب انجام دهم یعنی کاری که تاثیرگذار باشد. فرق نمی‌کند در چه حیطه‌ای باشد سینما،‌ تلویزیون یا اینکه تئاتر، اوایل فکر می‌کردم که فقط در حیطه تئاتر و سینما کار کنم اما با توجه به تجربه‌های «پایتخت» و «شاهگوش» رسیدم به اینجا که یک بازیگر در مدیوم تلویزیون فرصت بیشتری برای بالا و پایین کردن نقش در موقعیتهای مختلف دارد اما در سینما در خصوص نقشی که می‌سازد به اندازه 90 دقیقه می‌تواند بازی کند.در کل بازی در هر حیطه‌ای (تئاتر، تلویزیون و سینما) را دوست دارم چون هر کدام جذابیت‌ها و مزایای خاص خودش را دارد.

مهران‌فر در پایان در خصوص اینکه دوست دارد با کدام کارگردان که تا الان همکاری نداشته کار کند، بیان کرد: کار کردن با خیلی از کارگردانها را دوست دارم و بهتر است نامی از آنها نبرم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار