رودهن؛

آمریکا برجایگاه تروریست بین المللی تکیه زده اند

نماینده شهرستان رباط کریم و ملارد در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا برجایگاه تروریست بین المللی تکیه زده و امنیت اسرائیل در روند مذاکرات هسته ای برای آنها اهمیت بسزایی داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  رودهن،ابراهیم نکو در مورد بررسی توافقنامه هسته ای گفت: هم اکنون مفاد بیانیه مذاکرات 1+5 که هنوز به قانون تبدیل نشده است در خانه ملت روبه پیشرفت است .

نماینده ئشهرستان رباط کریم و ملارد در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود: دنیا ندای حقانیت ایران در بحث برخورداری صلح آمیز از انرژی هسته ای را حتی از زبان دولت مردان آمریکایی شنید.

نکو با تاکید بر اینکه آنها متاسفانه ایران اسلامی را به عنوان حامی تروریست و حزب الله و حماس و سایر ابعاد جبهه های مقاومت را در دنیا تروریست معرفی می کنند تصریح کرد: ولی در اصل خودشان برجایگاه تروریست بین المللی تکیه زده اند.

نماینده شهرستان رباط کریم در خاتمه اظهار داشت: مقام معظم رهبری از 24 ماه گذشته که استارت مذاکرات 1+5 در دولت تدبیر و امید در ادامه مسیر طراحی شده توسط دولت های قبل شکل گرفت ، همواره ابعاد مختلف این جریان را رسد می کردند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.