باشگاه فوتبال بانوان همیاری آذربایجان خصوصی شد

تیم فوتبال بانوان همیاری آذربایجان غربی به صورت خصوصی در رقابت‌های لیگ هشتم شرکت می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال بانوان همیاری آذربایجان غربی پس از پایان رقابت‌های  فصل گذشته از حضور در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال  بانوان انصراف داده بود.

نماینده آذربایجان غربی بر خلاف سایر تیم‌های فوتبال بانوان از لحاظ مالی با شکل مواجه نبوده است، اما به دلیل اختلافاتی که مسئولان باشگاه با مسئولان هیئت استان آذربایجان غربی داشتند اخباری مبنی بر کناره‌گیری این تیم از رقابت‌های لیگ منتشر شد.

مسئولان باشگاه ضعف مدیریتی و نداشتن همکاری هیئت استان آذربایجان غربی با باشگاه را دلیل انصراف فوتبال بانوان از رقابت‌های لیگ هشتم فوتبال بانوان بیان کردند دلیلی که از سوی مسئولان هیئت استان رد شده است.

با وجود این که مهدی احمدی مسئول کمیته مسابقات سابقه حضور دوباره تیم بانوان در رقابت‌های لیگ هشتم را به طور کامل منتفی اعلام کرده، اما گویا در تعطیلات لیگ مسئولان باشگاه با هیئت استان جلسه‌ای  برگزار کردند و اختلاف را پایان دادند و در نهایت تصمیمی به شرکت دوباره تیم فوتبال بانوان در ادامه رقابت‌های لیگ برتر بانوان گرفتند، البته با ابن تفاوت که از این پس باشگاه همیاری آذربایجان غربی به صورت خصوصی و زیر نظر و پشتیبانی همیاری آذربایجان در رقابت‌ها شرکت می‌کند و هیئت استان از این پس هیچ نقشی در این تیم نخواهد داشت.

نیرویان دبیر هیئت استان آذربایجان غربی  گفت: هیئت استان آذربایجان هیچ گاه تصمیم به انصراف تیم فوتبال بانوان از رقابت‌های برتر نداشته است و مهدی احمدی مسئول کمیته باشگاه که خبر انصراف تیم را بیان داشته اشتباه کرده است او سمتی در باشگاه ندارد و نباید این موضوعات را بیان کند.

وی افزود: تیم فوتبال بانوان با اقتدار در قرعه کشی 5 مرداد ماه شرکت می‌کند و با قدرت به مصاف حریفان می‌رود.

پریا خیلیل زاده سرمربی این تیم گفت: مسئولان باشگاه پس از پایان رقابت‌های لیگ هفتم به دلیل اختلافاتی که با هیئت فوتبال استان داشتند تصمیم به انصراف از ادامه رقابت‌های لیگ برتر داشتند و بر تصمیم خود قاطع بودند.

وی ادامه داد: عمده‌ترین اختلاف دو گروه بر نحوه‌ی تیم داری در رقابت‌ها بوده است مسئولان هیئت استان و باشگاه هر دو به تنها خواهان تیم داری بودند در نهایت پس از مذاکرات و برگزاری جلسات پیاپی هیئت استان امتیاز تیم‌داری در رقابت‌های لیگ برتر را به مسئولان باشگاه سپرد.

خلیل‌زاده افزود: تیم فوتبال بانوان همیاری آذربایجان غربی در رقابت‌های لیگ هشتم شرکت به صورت خصوصی زیر نظر همیاری آذربایجان اداره می‌شود.

هیئت استان با تیم داری مخالف است

سرمربی تیم فوتبال آذربایجان غربی اردو: هیئت استان آذربایجان غربی با حضور تیم بانوان در رقابت‌های  لیگ برتر مخالف است استان هیچ گونه تمایلی به تیم داری در لیگ ندارد و اگر هم حمایتی تاکنون انجام داده است فقط به واسطه‌ای فشارها و دستور استاندار بوده است.

بدنبال جذب بازیکن از اصفهان و تهران هستیم

وی افزود: تمرینات تیم از اول مرداد ماه شروع شده است سیاست باشگاه حفظ بازیکنان فصل گذشته و جذب 4 بازیکن از تیم‌های اصفهان و استقلال تهران پاس همدان است.

خلیل‌زاده ادامه داد: با بازیکنان مدنظر مذاکراتی انجام داده‌ایم، اما به توافق کامل نرسیدیم تا پایان هفته جاری بازیکنان مورد نیاز را جذب اسامی آن‌ها و به صورت رسمی اعلام می‌کنیم.

سرمربی تیم بانوان همیاری  ادامه داد: مدیریت تیم بر عهده‌ی ایمانی است مهدی احمدی مسئول کمیته فصل گذشته در فصل جاری سمتی ندارد و در تیم بسکتبال فعالیت دارد.

وی افزود: هدف باشگاه در فصل جاری تقویت تیم و ارتقاء در جدول رده بندی مسابقات است امیدواریم با قدرت ظاره شویم و حریفی پرقدرت و سرسخت برای حریفان باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار