ساری؛

درخشش دانش آموزان مازندرانی در مسابقات کشوری

دانش آموزان مازندرانی در حوزه مسابقات ملی فرهنگی و هنری در تابستان امسال خوش در خشیدند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از ساری معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان مازندران گفت: دانش آموزان مازندرانی در حوزه مسابقات ملی فرهنگی و هنری در تابستان امسال خوش درخشیدند.

این مسابقات در رشته های سرود، پژوهش، هنرهای تجسمی ، فیلم کوتاه و دیگر رشته های هنری رشد آماری 60 در صدی داشتیم.

شعبانی افزود: تابستان امسال با برگزاری 23 مورد اردوهای ملی به همراه 23 سر فصل، شاهد شلوغ ترین تابستان در بحث اردو خواهیم بود و وزارتحانه برای تمام بخش ها و فعالیت های اردو ها ی ملی تعریفی ارائه داده است.

به گفته وی: فعالیت این اردو ها در دو بخش اردو های رقابتی و اردو هایی که به صورت همایشی با در نظر گرفتن جنبه آموزشی است، برگزار می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان مازندران تصریح کرد : فعایت این اردو ها از 27 تیر ماه با اعزام 374 نفر از بنیاد علوی به اردوگاه لواسان آغاز و با همایش شورا های دانش آموزی برتر، در تاریخ 11شهریور در اردوگاه رامسر پایان می یابد .

شعبانی گفت: از آنجایی که برنامه تمام اردو ها توسط وزارتخانه طراحی شده ما با همت و همکاری تمامی شهرستان ها و مناطق استان ، جهت هرچه بهتر برگزار شدن این برنامه ها از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهیم کرد.

وی از طراحی و از راه اندازی 24 پایگاه انتخاب رشته با استفاده از رابطین فرهنگی و مشاوران برجسته و متخصص همراه با بهره گیری از نرم افزارهای به روز خبر داد وافزود:در مهرماه امسال نیز همانند سال گذشته مراسم تجلیل از دانش آموزان برگزیده استانی و کشوری به منظور افزایش انگیزه دانش آموزان ،برگزار می شود.

معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان ، برگزاری این اردو ها را فرصت مناسبی جهت آشنایی و پیوند هرچه بهتر و بیشتر دانش آموزان با هویت ملی و مذهبی خود دانست .

شعبانی از جمله مهمترین دستاورد های برگزاری این اردو ها را شادابی فضای مدرسه ، وحدت رویه و تقویت انجام فعالیت ها به صورت گروهی برشمرد.

وی با اشاره به برگزاری اردو های فرهنگی و هنری برای مربیان پرورشی تصریح کرد : پارسال 250 مربی پرورشی در سراسر استان تحت عنوان دوره های ضمن خدمت با هدف آشنایی مربیان با برنامه های آموزشی ،آسیب شناسی و آشنایی با دنیای مجازی و انتقال تجربه همکاران با یکد یگر برگزار شد که بر آنیم امسال نیز هرچه بهتر ،این مهم برای مربیان پرتلاش ما برگزار شود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.