آغاز اولین مرحله اردوی تیم ملی ساندا

اولین مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی ووشو در بخش ساندا از فردا شنبه 3 مرداد در محل آکادمی ووشو واقع در مجموعه ورزشی آزادی آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: نخستین مرحله از اردوی تیم ملی ساندا به منظور حضور در رقابت های جهانی اندونزی از شنبه 3 مرداد در محل آکادمی ووشو در دو بخش بانوان و آقایان آغاز می شود و تا دو هفته نیز ادامه خواهد داشت.
 
لازم به ذکر است: مسعود انصاری و محمد کرباسیان در وزن منفی 52 کیلوگرم، علی بختیاری و مرتضی خدابنده در وزن منفی 56 کیلوگرم، فرود ظفری و افشین سلیمی در وزن منفی 60 کیلوگرم، جعفر شیرزاد و علی یوسفی در وزن منفی 65 کیلوگرم، سعید فاضلی و محسن یوسفی در وزن منفی 70کیلوگرم، محمد خدابنده ، سجاد عباسی و جواد آقایی در وزن 75 کیلوگرم، مجید هاشم بیگی و یزدان میرزایی در وزن منفی 80 کیلوگرم، امیر فضلی و معین تقوی در وزن منفی 85کیلوگرم، حسن یوسفی و حمید رضا قلی پور در وزن منفی 90کیلوگرم، آرمان بازیاری و مصطفی خلعتبری در وزن مثبت 90کیلوگرم سانداکارانی هستند که برای حضور در رقابت های جهانی از 3مرداد زیر نظر حسین اوجاقی بعنوان سرمربی و منصور نوروزی و کیوان شیرآقایی بعنوان مربی در محل آکادمی ووشو تمرین می کنند.  
 
رقابت بین دو سانداکار به نام
 
شایان ذکر است: از آنجاییکه سجاد عباسی و جواد آقایی سانداکاران وزن منفی 75 کیلوگرم که بدلیل مصدومیت از رقابت های انتخابی مرحله اول معاف بودند، در نخستین روز اردو با هم مبارزه می کنند و بازنده این مبارزه اردو را ترک می کند و سانداکار پیروز این وزن در کنار محمد خدابنده در اردو می ماند.
 
لازم به ذکر است: هردوی این سانداکاران سابقه حضور در مسابقات جهانی، آسیایی و همچنین بازی های آسیایی را دارند،که پیش بینی می شود شاهد پیکار سخت و جذابی بین این دو ووشوکار باشیم.
 
یادآور می شود: صغری ابراهیمی، ماریه قادرنژاد، سامره کیانی، سهیلا،‌ الهه و شهربانو منصوریان،‌هانیه قدرتی،‌صدیقه دریایی،‌پرتوآ دارایی،‌شیرین تولایی،‌مریم هاشمی، خدیجه آزادپور، فریناز نصیری و سمانه خجسته سانداکاران حاضر در اردوی جهانی هستند که زیر نظر سرمربی چینی و خدیجه زینال زاده به عنوان مربی تمرین می کنند.  
 
گفتنی است: مسابقات ووشو قهرمانی جهان آبان ماه امسال در جاکارتای اندونزی برگزار می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار