کرمان؛

نمایشگاه توانمندی های آموزش و پرورش کرمان در برج میلاد برگزار می شود

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: با برپایی این نمایشگاه در برج میلاد تهران ، توانمندی های آموزش و پرورش استان در حاشیه اجلاس رؤسای ادارات آموزش و پرورش سراسر کشور معرفی می شود.

نمایشگاه توانمندی های آموزش و پرروش کرمان در برج میلاد برگزار می شودبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ سید داوود ملکی، در جلسه شورای معاونان اداره کلآموزش و پرورش، مشارکت مؤثر و فعال در تبادل و انتقال تجارب ، تکیه بر یافته های کاربردی، طرح موضوعات نوین در جهت توسعه و کاربرد فناوری، آشنایی بازدیدکنندگان با دستاوردها و عملکرد ملموس استانی و استفاده از برترین دستاورد استانی در نمایشگاه های بین المللیرا ازاهداف برپایی این نمایشگاه برشمرد.

به گفته وی این نمایشگاه 10 تا 12 مرداد در برج میلاد برگزار می شود و مخاطبان اصلی آن مدیران و روسای آموزش و پرورش مناطق وشهرهای سراسر کشور هستند.

ملکی افزود: تولیدات آموزشی و دستاوردهای عملکردی ارائه شده در نمایشگاه علاوه بر نوآورانه ، خلاقانه بودن و بهره گیری از فناوری اطلاعات ، معرف شیوه های نوین آموزشی هستند و با مطالبات سند تحول بنیادین مطابقت دارند.

وی خاطرنشان کرد: طرح های برگزیده جشنواره خوارزمی، دانش آموزان برگزیدهالمپیاد های علمی، فرهنگی و ورزشی، مشاهیر فرهنگی استان، محتواهای الکترونیک تولیدی معلمان، آثار مؤلفان فرهنگی، تجربه های موفق مدیران، معلمان فداکار، تحقیقات پژوهشکده تعلیم و تربیت ، خیران مدرسه ساز و دستاوردهای برتر آموزشی و فرهنگی استان در کنار آثار برگزیده هنرستان های فنی ، حرفه ای و کاردانش در نمایشگاه معرفی و ارائه می شوند.

ملکی با اشاره به ظرفیت ها و توانمندی های دانش آموزان و فرهنگیان استان تصریح کرد: تصمیم داریم تصویریجامع و همه جانبهاز موفقیت های همه مناطق استان کرمان در نمایشگاه ارائه دهیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.