گرگان؛

تسلیم 80 درصدی اظهارنامه مالیاتی توسط گلستانی ها

مدیرکل امور مالیاتی گلستان از تسلیم 80 درصدی اظهارنامه مالیاتی توسط مردم استان خبرداد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ علی‎اصغر هزارجریبی افزود:مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی تا ساعت 24 روز 31 تیرماه بود که مهلت آن به پایان رسید و این مهلت دیگر قابل تمدید نخواهد بود.

وی با بیان اینکه ارایه ندادن اظهارنامه مالیاتی در موعد مقرر قانونی، به محرومیت از معافیت پایه مالیاتی و همچنین تعلق جرایم غیرقابل بخشش منجر می شود ، افزود: امسال برای تسلیم اظهارنامه مالیاتی مردم نیازی به مراجعه حضوری به ادارات مالیات را نداشتند بلکه همه اظهارات مالیاتی بصورت الکترونیکی دریافت می شد.

 هزارجریبی با بیان اینکه مالیات و عوارض هر شهرستان در همان شهرستان هزینه می‎شود، خاطرنشان کرد: سال گذشته 68 میلیارد تومان عوارض به شهرداری‎ها و دهیاری‎ها پرداخت شد.

وی با اشاره به اینکه قسمتی از درآمد شخص بابت مالیات وصول می‎شود، افزود: مالیات اخذ شده وارد خزانه کشور خواهد شد و صرف هزینه‎های جاری در جامعه نیزمی‎شود.

مدیرکل امور مالیاتی گلستان با بیان اینکه گلستان از معافیت مالیاتی بالایی برخوردار است، تصریح کرد: شاکله فعالیت اقتصادی در گلستان از طریق کشاورزی است و مشاغلی نظیر دامداری، مرغداری، باغبانی و کشاورزی از پرداخت مالیات معاف هستند.

هزارجریبی گفت: در سال گذشته ۶۰ هزار اظهارنامه مالیاتی در استان دریافت کرده‌ایم که میزان کل وصولی آن ۲۲۷ میلیارد تومان بود.

وی در پایان بیان کرد: مودیان با تسلیم اظهارنامه مالیاتی سالانه 12 میلیون تومان از معافیت مالیاتی برخوردار می‎شوند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.