سنندج؛

خسارت 210 میلیارد ریالی سیل به شهرستان سقز

فرماندار ویژه شهرستان سقز از210 میلیارد ریال خسارت وارده بر اثر سیل عصر روز شنبه، به تاسیسات و تجهیزات شهری، کسبه و بازاریان سطح شهر خبرداد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج؛  علی اکبر ورمقانی گفت: بیشترین خسارت وارده در حدود 150 میلیارد ریال به تاسیسات و تجهیزات زیربنایی شهری از جمله پل ها، شبکه فاضلاب، آسفالت شبکه معابر، جدول و کانال آب‌های سطحی وارد شده است.

وی افزود: 40 میلیارد ریال خسارت نیز به اجناس و محتویات 450 واحد مغازه و واحد تجاری در محدوده بازار تاریخی سقز و بعضی دیگر از خیابان های شهر وارد شده است.

فرماندار ویژه شهرستان سقز بیان کرد: 550 واحد مسکونی نیز در محلات بازار، بهارستان پایین، خیابان‌های استاد شیرازی و فخر رازی، بلوارهای کردستان، وحدت، انقلاب و میدان قدس، 15 میلیارد ریال خسارت دیده‌اند.

وی ادامه داد: بر اثر این حادثه بیش از 200 دستگاه خودرو سواری و باری آسیب دیدند که خسارت وارده به آنها نیز پنج میلیارد ریال تخمین زده شده است.

ورمقانی در پایان در خصوص پرداخت خسارت به آسیب دیدگان بخش غیر دولتی گفت: ستاد مدیریت بحران کشور هر تصمیمی برای استان های کشور اتخاذ کند در استان کردستان و شهرستان سقز نیز اینگونه عمل خواهد شد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.