قائم مقام ستاد اقامه نماز در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد:

شرکت 500 هزار دانش‌آموز در طرح مدیریت برنامه ریزی یاوران نماز

محمود مظفر گفت: در طرح مدیریت برنامه‌ریزی یاوران نماز مبین 500 هزار دانش‌آموز برای تبلیغ نماز شرکت می‌کنند.

محمود مظفر، قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به اجرای طرح مبین از 29 تیر تا 1 مرداد اظهار داشت: مبین مخفف کلمات "مدیریت برنامه‌ریزی یاوران نماز" در بخش تشکل‌های دانش‌آموزی است که با شرکت 4 هزار مدرسه و حدود 500 هزار دانش ‌آموز برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: ما در این طرح از دانش‌آموزان به عنوان یاوران نماز استفاده می‌کنیم به طوری که جوانان در مدرسه به هنگام اقامه نماز نه تنها خود پیش قدم شده بلکه معلمان و مدیران مدرسه را به انجام این فریضه واجب دعوت می‌کنند.

قائم مقام ستاد نماز با بیان اینکه نهادینه کردن نماز در بین نوجوانان از اهداف این طرح است افزود: ما با برگزاری کارگاه های آموزشی می‌خواهیم تا آثار و برکات نماز را در زندگی آنها بیشتر شکوفا شود و در کنار رشد درسی بعد معنوی و اعتقادی دانش آموزان را در مدرسه افزایش دهیم.

مظفر ادامه داد: مخاطبان اصلی طرح مبین‌ دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها هستند و در این طرح مدیر مدرسه با برنامه‌ریزی خاص خود سعی در ایجاد پیوند عمیق بین جوانان مسجد و همچنین مسئولان مدرسه دارد.

قائم مقام اقامه نماز با اشاره به اینکه این طرح از پیام رهبری انقلاب در اجلاسیه 23 نماز آغاز شد تصریح کرد: طی صحبت و همفکری که با وزیر معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش قرار بر اجرای طرح مبین گذاشته شد که تا اجلاسیه 24 نماز نتایج مطلوب این طرح به دولت و مردم گزارش داده شود.

مظفر در پایان یادآور شد: آموزش و پرورش به علت گستردگی طیف مخاطب در جامعه دارای جایگاه خاصی است و به همین دلیل طی جلساتی با مسئولان نماز کشور قرار بر این شد که طرح مبین در آموزش و پرورش برگزار شود.





انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار