حجت الاسلام والمسلمین ذوالنور در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران:

ادعای رسانه‌های غربی کذب محض است/"سپاه قدس" در تدوین سیاست خارجی نقشی ندارد

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: سپاه قدس دخالتی در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران در منطقه غرب آسیا ندارد و سیاست‌های کشورمان کاملا مشخص و شفاف است.

حجت الاسلام والمسلمین "مجتبی ذوالنور" مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه در گفت و گو با خبرنگار دفاعی امنیتی   گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره ادعای اخیر یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان غرب درباره دخالت سپاه قدس در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران در منطقه غرب آسیا اظهار داشت: این موضوع دروغ محرز و کذب محض است.

وی ادامه داد: "سپاه قدس" دخالتی در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران در منطقه غرب آسیا ندارد و سیاست‌های کشورمان کاملا مشخص و شفاف و در چهارچوب قانون است.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه در پایان خاطرنشان کرد: سیاست‌های خارجی نظام در چهارچوب قانون اساسی و با مشورت مجمع تشخیص مصلحت نظام تدوین می‌شود و نیروهای مسلح از جمله "سپاه قدس" نقشی در این پروسه ندارند و این یک بازی روانی از سوی غرب است.


گفتنی است اخیرا یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان غرب مدعی شده بود سیاست‌های خارجی جمهوری اسلامی ایران از سوی سپاه قدس تدوین می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار