توفان تهران مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی از وزش باد شدید، باران، رگبار و رعد و برق در پنج استان تهران، قزوین، قم، مرکزی و البرز در عصر امروز خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، احد وظیفه  از وزش باد شدید با سرعت حدود ۵۰ کیلومتر بر ساعت در بعدازظهر امروز و اوایل شب در تهران خبر داد و اظهار کرد: عصر امروز دوشنبه ۲۹ تیرماه احتمال وقوع رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید و موقتی که به دلیل رشد ابرهای جوششی است در استان تهران، قزوین، قم، مرکزی و البرز وجود دارد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه روز گذشته حداکثر سرعت وزش باد در تهران در فرودگاه مهرآباد به حدود ۷۶ کیلومتر بر ساعت رسید، گفت: عصر امروز نیز احتمال وقوع چنین پدیده‌ای وجود دارد؛ اما این پدیده با سرعتی حدود ۵۰ کیلومتر بر ساعت رخ خواهد داد که شرایط آشوبناک دیروز وجود نخواهد داشت. همچنین وقوع این اتفاقات در ارتفاعات شمال استان تهران شدیدتر پیش‌بینی می‌شود.

وقوع سیلاب در زاگرس مرکزی و جنوب شرق

وی ادامه داد: امروز برای جنوب و غرب استان اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب و غرب لرستان و نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان سیلاب، آب‌گرفتگی معابر، رگبار و رعد و برق شدید پیش‌بینی می‌شود. همچنین در فارس و کرمان نیز رگبار و رعد و برق شدید انتظار می‌رود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی خاطرنشان کرد: با توجه به احتمال وزش باد شدید همراه با گرد و خاک در شمال سیستان و بلوچستان، جنوب خراسان جنوبی و شرق استان کرمان، دید افقی در منطقه زابل تا حدود هزار متر کاهش می‌یابد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
sdn
۰۹:۴۹ ۳۰ تير ۱۳۹۴
ما هم منتظر طوفانی بودیم که دیروز هواشناسی برای تهران پیش بینی کرده بود.ولی باد هم نیومد
آخرین اخبار