پیکان و راه آهن با تاخیر سقوط می کنند

لیگ برتر فوتبال طب اعلام قبلی در تاریخ مقرر برگزار می شود و هنوز رای تیم 16 لیگ برتری صادر نشده است .

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان با وجود اینکه نیمی از زمان نقل و انتقالات هم به پایان رسیده است و تیم ها اردو های آماده سازی خود را برگزار کردند و بازیکنان مورد نظر خود را جذب کرده اند اما اصرار در تاخیر اعلام رای از سوی کمیته استیناف باور کنید به سود ان دو تیم نخواهد بود و البته که هرکدام از این دو تیم به دسته پایین تر سقوط کند سال بعد تیم دیگر هم با این شرایط در جذب بازیکن و اردوی آماده سازی نامزد سقئط خواهد بود.

ما معتقدیم که تیمی که امسال سقوط کند سال بعد می تواند کاندیدای حضور دوباره در لیگ برتر باشد اما تیمی که امسال با رای بماند سال بعد را از دست خواهد داد.

دعوای حال حاضر پیکان و راه آهن دردی را از این دو تیم دوا نمی کند و فقط کمی تاخیر در سقوط را برای این دو تیم بوجود می اورد و بهتر است بگوییم این دو تیم زمان می خرند.

در اوج نقل و انتقالات که تیم ها گرم رقابت هستند چشم پیکان و راه آهن به رای کمیته استیناف است و اظهر و من الشمس است که پس از اعلام رای و نتایج احتمالی ضعیف این دو تیم داد و هوار برای تاخیر و بهانه های نداشتن بازیکن و ....

و اما کمیته استیناف امروز قرار است رای ایند یم را صادر کند اگر امروز هم مثل روز های دیگر و فردا های دیگر نباشد باز هم دیر است و این که در اجرای قانون بارها دسد به عصا شدیم جای تعجب دارد.

یکبار ترکیه را مقصر در قضیه موتومبا بازیکن راه آهن دانستیم و بار دیگر بازیکن را و این بار راه آهن را و باز هم ....

اقایان در فوتبال ایران رابطه حرف اول را می زند پیکان از یک طرف تلاش می کد که با رای بیاید و راه آهن تلاش می کند باررای بماند.

از این دست اتفاقات در فوتبال ما افتاده است و باید درس عبرت می گرفتیم شاید راه هن یک رای اینچنینی بدهکار بود و باید جبران می شد و یادمان رفته که چند سال قبل در دعوای صنعت نفت و راه آهن رای به نفع چه تیمی صادر شد و چه جنجالی در فوتبال پدید آمد و این بار ...

در فوتبال داوران اگر چه اشتباهاتشان سهوی است اما بعد از یک اشتباه فاحش سعی در جبران ان در قید زمان بازی دارند خدا کند در این مورد، اینچنین نباشد.

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال البته در فضای مجازی شنیده می شود که رای خود را اعلام کرده است این را یک خواننده زیر زمینی تایید کرده است و در این مورد هم باید فاتحه فوتبال را خواند اما کار بازی آن بازیکن که در حال حاضر سوژه اصلی این بحث است را خود همین فدراسیون صادر کرده است و جریمه این اشتباه را چه کسی باید بدهد و تاوان این تخلف ایا فقط باید گریبان تیم راه آهن را بگیرد؟

نمیدانیم چه زمانی می بایست قانون در فوتبال ایران رنگ جدی به خود بگیرد و لاپوشانی ها از بین برود، اما باور کنید در و تخته مان با هم جور است، از وضعیت سخت افزاری گرفته تا نرم افزاری و افرادی که در این فدراسیون مشغول هستند به نوعی مکمل ناکامی در فوتبال اند و این بر کسی پوشیده نیست .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار