مدیر امور فرهنگی و آموزشی کمیته امداد امام خمینی استان قم از بهره مندی بیش از 2 هزار و 500 نفر از مددجویان کمیته امداد از برنامه های اوقات فراغت این سازمان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ عباس جوشقانیان مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی استان قم مساله اوقات فراغت را بسیار مهم شمرد و گفت: در تابستان امسال ما یک سری برنامه های متنوع را در نظر گرفته ایم و محوریت این برنامه هارا آموزش‌های دینی و اعتقادی قرارداده ایم.

وی در خصوص اینکه برای ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفته است بیان کرد: شرکت‌کنندگان در دوره‌های آموزشی پس از پایان گواهینامه معتبر از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کنند.

مدیر امور فرهنگی و آموزشی کمیته امداد امام خمینی استان قم  در مورد ظرفیت این پذیرش در این برنامه ارزشمند افزود:ظرفیت پیش‌بینی شده برای بهره‌مندی مددجویان کمیته امداد از برنامه‌های اوقات فراغت 2580 نفر  است وطبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، 10 درصد برنامه‌های اوقات فراغت به فضای مجازی، 15 درصد به برنامه‌های ورزشی، 20 درصد به مباحث اخلاقی و معرفتی و دینی، 10 درصد آشنایی با دستاوردهای انقلاب، 30 درصد به آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مابقی به مباحث پژوهشی اختصاص داده شده است.

وی در پایان از این برنامه ها ابراز خرسندی کرد و گفت: امیدوارم که این برنامه ها ادامه دار باشد و زمینه رشد و تعالی را برای مردم فراهم کند.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.