حاشیه‌های داخلی بلای جان ژیمناستیک

تیم ملی ژیمناستیک کشورمان در آستانه مسابقات آسیایی ژاپن درگیر برخی اتفاقات حاشیه‌ای شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه سایر حوزه‌ها گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان تیم ملی ژیمناستیک کشورمان به تازگی از سفر کره جنوبی بازگشته است با این وجود به طور مستقیم وارد اردو شد تا خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا در ژاپن آماده کنند. صرف نظر از نتیجه ضعیفی که در مسابقات یونیورسیاد کره جنوبی به دست آمد ژیمناستیک‌های ایران با امکانات محدود خود هم چنان امیدوار به کسب نتیجه قابل قبول در میدان ژاپن هستند.
 
اما حاشیه‌ها دست از سر این تیم بر من دارد استعفای مربی تیم ملی در ماه گذشته و انتقادات شدید وی به محمد آذرپی سرمربی تیم ملی این تیم را به حاشیه ای خود ساخته فرو برد.
 
حسن میرقائمی مربی مستعفی تیم ملی با انتقاد از آقای سرمربی این گونه گفت: آذرپی حتی نام حرکات را هم نمی‌داند و در ارایه تمرینات به شدت تکرو است و تا کنون فقط شاگردانش خود را به تیم ملی دعوت کرده است.
 
وی با اشاره به نتایج مسابقات گوانجو کاهش میانگین امتیاز حرکات از سوی ژیمناست‌ها را ضعف کاری آذرپی دانست.
 
میرقائمی مدعی شد: ماهان باژرنگ مربی تیم ملی و ایمان خاموشی عضو تیم ملی ژیمناستیک از شاگردان آذرپی نیستند.
 
اما ماهان باژرنگ در واکنش به حسن میرقائمی می‌گوید من در طول عمر ورزشیم چندین مربی مختلف داشته‌ام اما محمد آذرپی قوی‌ترین و اصلی‌ترین مربی‌های من بوده است من و ایمان خاموشی هر دو جزو شاگردان او هستیم و به این موضوع اتخاذ می‌کنیم.
 
باژرنگ افزود: در دورانی که من در تیم ملی بودم حرکاتی را می‌زدم که در المپیک اجرا می‌شد کسی جز آذرپی نبود که این حرکات را به من بیاموزد.
 
وی در پایان گفت: چرا وقتی از تیمی جدا می‌شویم شروع به سروصدا و حاشیه‌سازی می‌کنیم؟ تیم ملی برای در پیش داشتن مسابقات قهرمانی آسیا احتیاج به آرامش دارد.
 
اگر هم حرفی دارید اجازه دهید این دوره سخت مسابقات آسیا بگذرد و بعد از آن در آرامش با هم به گفتگو می‌نشنیم.
 
اما ایمان خاموشی که در اردو به سر می‌برد می‌گوید نزدیک هشت سال است شاگردی آذرپی را می‌کنم نمی‌دانم چرا عده‌ای در این دوره سخت تمرینات می‌خواهند به تیم ضربه بزنید. اصلا دلیل این حرفهای میرقائمی را نمی‌دانم.
 
اما در این میان محمد آذرپی ترجیح می‌دهد سکوت کند و به همین چند جمله اکتفا کرد: کارنامه ورزشی و شاگردان من گویای تجربه و نوع کار من هستند.
 
جعفر درویش‌زاده نیز با حمایت کامل از آذرپی و کادر فنی همه را به آرامش دعوت می‌کند و می‌گوید: اگر ما با کسی مشکل شخصی داریم نباید آن را وارد تیم کنیم با تمام این صحبتها از اعضای خانواده بزرگ ژیمناستیک کشور انتظار می‌رود به جای دامن زدن به حاشیه‌ها آرامش خود را حفظ کنند تا ژیمناست‌ها تمرکز کافی برای حضور موفق در رقابتهای قهرمانی آسیا ژاپن را داشته باشند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.