مهدی کوچک زاده در مورد توافق هسته ای نوشت، چه اين متن تصويب بشود و چه نشود، به حول و قوّه‌ى الهى، اجازه هيچ‌گونه سوءاستفاده‌اى از آن داده نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران؛مهدی کوچک زاده نماینده مجلس که بعد از توافق و خوانده شدن متن توافق نامه هسته ای توسط دکتر محمد جواد ظریف واکنش هایی نسبت به این توافق داشته است. و در تازه ترین پست این نماینده مجلس، مطلبی در مورد توافق شدن یا نشدن منتشر شده است:

چه اين متن تصويب بشود و چه نشود، به حول و قوّه‌ى الهى، اجازه‌ى هيچ‌گونه سوءاستفاده‌اى از آن داده نخواهد شد. چه اين متن تصويب بشود و چه نشود، به حول و قوّه‌ى الهى، اجازه‌ى خدشه‌ى در اصول اساسى نظام اسلامى به كسى داده نخواهد شد. چه اين متن تصويب بشود و چه نشود، قابليت هاى دفاعى و حريم امنيت كشور، به فضل الهى حفظ خواهد شد.

نكته‌ى بعدى اين است كه با اين مذاكرات و با متنى كه تهيه شده است، در هر صورت سياست ما در مقابل دولت مستكبر آمريكا هيچ تغييرى نخواهد كرد. همان‌طور كه بارها تكرار كرديم، ما با آمريكا در مورد مسائل گوناگون جهانى و منطقه‌اى مذاكره‌اى نداريم؛ در مورد مسائل دوجانبه مذاكره‌اى نداريم؛ گاهى در موارد استثنائى مثل اين مورد هسته‌اى، براساس مصلحت، مذاكره كرده ايم.




پ.ن: به نظر شما در کدام صورت "تصویب" یا "عدم تصویب" امکان سوءاستفاده‌ دشمنان فراهم خواهد شد؟!.

پ.ن : به نظر شما در کدام صورت "تصویب" یا "عدم تصویب" اصول اساسى نظام اسلامى ممکن است مخدوش شود؟!

پ.ن : به نظر شما در کدام صورت "تصویب" یا "عدم تصویب" ممکن است قابلیت های دفاعی و حریم امنیت کشور مخدوش شود؟

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۲۸ تير ۱۳۹۴
توافق ینی چیزی که همه طرف ها ازش دستاوردی داشته باشن . در این راه همه باید یک سری محدودیت های موقت رو بپذیرن و امتیازاتی رو بدن این در جهان هستی یه نظم کاملا منطقیه ! هرچی بوده با حمایت مردم و رهبری صورت گرفته و ایشون بهتر از من و شما در جریان جزییات مذاکرات قرار داشتن پس بهتره در راستا و پشت سر ایشون حرکت کنیم نه تند تر و جلوتر !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۲۸ تير ۱۳۹۴
برو بابا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۱ ۲۷ تير ۱۳۹۴
نظر من چه مشکلی داشت نذاشتیش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۷ ۲۷ تير ۱۳۹۴
خدا لعنتت کنه مرتیکه افراطی!!!!