نوه ملکه انگلستان بازیگر می شود

تام كروز با گذشت 30 سال از اولين فيلم «تاپ گان» قصد دارد دوباره در نقش خود به عنوان ماوريک خلبان سركش ظاهر شود و مي‌خواهد شاهزاده هري نوه ملكه انگلستان هم‌بازي او در فيلم جديد باشد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،تام کروز، اين ستاره هاليوودي يكي از هواداران پر و پاقرص خانواده سلطنتي است و اميدوار است دوست مشترک شان يعني ديويد بكهام بتواند شاهزاده را راضي به نقش‌آفريني در اين فيلم بزرگ به منظور خيريه كند. حضوري كوتاه توسط هري 30 ساله كه خود يک خلبان هليكوپتر رسمي ارتش است، مي‌تواند كمک بزرگی به فيلم كند و به فروش آن بيفزايد. قسمت جديد «تاپ گان» قرار است كريسمس سال آينده روي پرده‌هاي سينما برود.



يكي از مديرهاي برنامه آمريكايي مي‌گويد: تام پيشنهاد را به تيم خود داده است كه به كاخ باكينگهام بروند و شاهزاده هري را بگيرند. او حتي اين پيشنهاد را داده كه درآمد شاهزاده هري مستقيما به سازمان خيريه مورد انتخاب خود او برسد. تام اميدوار است ديويد بكهام هم بتواند سفارشش را بكند و كمكي بكند. او مي‌داند شانس خيلي زيادي براي انجام اين كار وجود ندارد، اما اگر كسي بتواند آن را عملي كند تام است. او نمي‌خواهد هري فقط حضوري نمادين در فيلم داشته باشد بلكه كسي را می خواهد كه بتواند تجربه واقعی و دانش پرواز در نبرد را به تيم اضافه كند. هری در افغانستان در خط مقدم جبهه حضور داشته براي همين اعتبار لازم براي حضور قدرتمند در فيلم را دارد. نه تنها هري قابليتش را دارد، بلكه حضورش مي‌تواند تبليغ خوبي هم باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۲ ۲۸ تير ۱۳۹۴
این خونواده سالهای ساله که کل دانیا رو فیلم کردند !!!