جاسم کرار:7 استقلال را نمی پوشم

جاسم کرار هافبک استقلال در پست اینستاگرام خود گفت شماره 7 تیم استقلال را نمی پوشم، شماره من 13 است.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،جاسم کرار هافبک عراقی تیم استقلال از پوشیدن لباس شماره هفت استقلال سر باز زد. جاسم کرار دلیل این اقدام را این چنین بیان کرد، شماره 13 منتسب به من و روز ولادت حضرت علی علیه السلام می باشد و این شماره را با هیچ شماره دیگری تعویض نمی کند حتی اگر مسئولین باشگاه بخواهند.

جاسم کرار که از قبل هم پست های منتشر کرده بود و حاشیه های به وجود آورد اما این بار این بازیکن عراقی در صفحه اینتساگرام خود مطلب جدیدی منتشر کرد.

من هیچگونه اصراری برای تن کردن شماره ٧ نداشتم و نخواهم داشت، با تمام احترامی که برای آقای فرهاد مجیدی دارم و با توجه به تمام زحمتهایی که فرهاد برای تیم استقلال و فوتبال ایران کشیده از نظر من یک اسطوره واقعی‌ است و شماره ٧ منتسب به ایشون هست و حتی اگر باشگاه به اجبار این شماره را بخواهد تن من کند من قبول نمی‌کنم و شماره ۱۳ که منتسب به من و روز ولادت امام علی علیه السلام است رو با هیچ شماره دیگه عوض نخواهم کرد و با افتخار همیشه تن خواهم کرد تا وقتی که از فوتبال خداحافظی کنم ولیکن هواداران واقعی استقلال باید همیشه اخلاق و منش ورزشی داشته باشند.

 

حال باید منتظر ماند جاسم کرار مجبور به پوشیدن شماره هفت استقلال می شود یا این که با همان شماره دوست داشتنی خود ادامه می دهد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
خودم
۱۵:۳۳ ۲۶ تير ۱۳۹۴
حرمت پیراهن شماره 7 بیشتر نگه دارین. فعلا تو فوتبال ایران کسی لیاقت پوشیدنش نداره