مدیرعامل تراکتورسازی: با هزار نفر مذاکره کردیم، عقب نشینی نخواهم کرد

عباسي گفت: ادعا نمی کنم بهترین های دنیا را گرفتم، ولی تیمی بهتر از فصل قبل بستم و تونی هم می داند با وسواسی که به خرج داده حالا همه از او توقع قهرمانی دارند.

سعید عباسی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: برخی افراد بی انصاف هستند و چون از چیزی خبر ندارند غیر منطقی هر چیزی که خلاف نظرشان باشد به باد انتقاد می گیرند و تصور می کنند فقط آنچه آن ها در سر دارند درست است. در مورد شعارها هم اتفاق خاصی رخ نداده و آن طور که عنوان شد، نبوده است. من موضوع را پیگیری کردم و گفتند چیز خاص و قابل تاملی نبوده است من هم دیگر پیگیر نشدم.

وی ادامه داد: ایرادی ندارد کسی از من و عملکردم خوشش نیاید. اما الان که مسئولیت یک باشگاه بر عهده من است توقع دارم هواداران به خاطر تیمشان همراه و کمک من باشند. من کارم را انجام می‌دهم و خیال ندارم با این حاشیه ها عقب بکشم و مسئولیتی را که به عهده گرفته ام را تمام و کمال انجام خواهم داد. البته حق هم می‌دهم عده‌ای مخالف باشند.

مدیرعامل تراکتورسازی در مورد انتقادی که برخی به یارگیری تیمش می کنند گفت: چه مشکلی ما بهترین های لیگ را در اختیار گرفتیم. مگر بد است که آنها سرباز هستند و فشار مالی کمی را به باشگاه متحمل می کنند. تونی هم که قراردادش را امضا کرد و او هم از شرایط راضی است. حالا مشکل این افراد چیست خدا می داند.

وی در مورد تاخیر در عقد قرارداد تونی افزود: ما با تونی حرف زدیم و هر دو طرف به حرفی که زده پایبند بودیم به همین دلیل جای نگرانی نبود. از طرفی چون من درگیر جذب بازیکن بودم، کمی ثبت قرارداد این مربی از سوی ما به تعویق افتاد.

عباسی ادامه داد: تونی خیلی وسواس نشان می دهد و این موضوع ما را بسیار تحت فشار قرارداد هر روز یک بازیکن را رصد می کردیم. تونی تیمی قوی می خواهد و ما با هزار نفر صحبت کردیم. البته او فقط به لحاظ فنی نظر می داد و سایر مسائل خصوصا بحث مالی را به ما می سپرد.

وی افزود: ولی ما سال قبل نایب قهرمان شدیم و امسال به دنبال یک پله بالاتر و قهرمانی هستیم. اصلا مبنای کار ما با مربی همین بود. تونی خودش هم می داند همه از او توقع قهرمانی دارند.
 
وی در مورد این که بازیکنان خارجی را پسر تونی می فرستد گفت: ایرادی در این کار نمی بینم. آنها با برخی روابطی که دارند بهتر می توانند بازیکنان خارجی را رصد کنند و شناخت بیشتری در این مورد دارند با این روش دیگر در دام بازیکنان بی کیفیت نمی افتیم. از طرفی تونی اول آنها را می بیند و اگر راضی بود ما او را از نظر مالی ارزیابی کرده و سپس قراداد می بندیم.

مدیرعامل تراکتورسازی در مورد مهاجمانی که این روزها به تمریناتشان ملحق شدند گفت: بازیکنان زیادی آمدند و رفتند و تونی دو نفر را پسنده و قرار است این دو پس از تست پزشکی در تهران به تیم تراکتور بپیوندند.

وی در پایان افزود: شاید ما بهترین های جهان را نگرفتیم ولی طوری برنامه ریزی کردیم که با کمترین بوجه ای که در اختیار داشتیم بهترین ها را به خدمت گرفتیم. اگر به خواسته دیگر تیم ها نگاه کنید متوجه می شوید که ما در یارگیری موفق بودیم. ما کميته فني داريم که توني و دستيارانش در آن تصمیم می گیرند. ما همه بازیکنان را بر اساس خواست تونی گرفتیم و فکر می کنم تیمی بهتر از فصل قبل داریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۳ ۲۵ تير ۱۳۹۴
با زحمات تیمهای دیگر مثل فولاد خوزستان میخواهید قهرمان شوید،
Iran (Islamic Republic of)
شناس
۲۰:۵۶ ۲۵ تير ۱۳۹۴
لیگ حرفه ایست اماتور تشریف نداشته باشید
Iran (Islamic Republic of)
eaylistar
۱۴:۰۶ ۲۶ تير ۱۳۹۴
قانون قانونه . عزیزهای خوزستانی بهتر بود که بازیکنانتون میرفتن سربازی و فوتبال از دست میدادند . بعد دوسال با تجربه ای بیشتر برمی گردند به تیم قدرتمند فولاد خوزستان . و در این مدت قهرمانی از دست لابی گرهای اصفهانی و بیت المالی های پایتخت دور می ماند . و دوباره تراکتور و فولاد برای کسب دو جام قهرمانی ایران رو رقابت می کنند.
زیاد سخت نگیرید .
آخرین اخبار