آسوشیتدپرس:

تل‌آویو خواستار بن بست دائم با ایران است

فیلیپ هاموند وزیر امور خارجه انگلیس روز چهارشنبه گفت اسرائیل خواستار «بن بست دائم» با ایران است و این مسئله نشان می دهد اسرائیل از هیچگونه موافقتنامه هسته ای با ایران استقبال نخواهد کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به گزارش اسوشیتدپرس از لندن، فیلیپ هاموند وزیر امور خارجه انگلیس روز چهارشنبه گفت اسرائیل خواستار «بن بست دائمی» با ایران است و این مسئله نشان می دهد اسرائیل از هیچگونه موافقتنامه هسته ای با ایران استقبال نخواهد کرد.

هاموند در سخنانی در پارلمان انگلیس افزود اسرائیل نمی‌خواهد هیچگونه موافقتنامه ای با ایران امضا شود.

وی این اظهارات را در پاسخ به اظهارات ایان آستین قانونگذار حزب مخالف مطرح کرد که با انتقاد از توافق به دست آمده بین ایران و غرب گفت این موافقتنامه رژیم اسرائیل را به شدت نگران کرد.

هامون در پاسخ به آستین گفت: «فکر می کنم شما باید از خودتان سوال کنید که اسرائیل از چه نوع موافقتنامه‌ای با ایران استقبال خواهد کرد. اسرائیل خواستار بن بست دائمی با ایران است و من فکر نمی کنم چنین چیزی به سود منطقه باشد. به عقیده من چنین چیزی به سود ما نیز نخواهد بود».

وی تصریح کرد چهارشنبه شب به قدس اشغالی خواهد رفت تا روز پنجشنبه با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسرائیل دیدار کند و از او بخواهد رویکردی واقع بینانه‌تر در پیش بگیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار