معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو:

سهمیه داروی دانشگاهها متناسب با عملکرد و نیاز هر دانشگاه اختصاص می‌يابد

معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو گفت‌: نباید از نیازهای دانشگاههایی که در سالهای اخیر توسعه یافته‌اند غافل بود و از اين رو تلاش می‌شود متناسب با عملكرد هر دانشگاه به آن سهميه دارويي اختصاص يابد.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وب دا؛ دکتر رسول دیناروند رئیس سازمان غذا و دارو  با بیان مطلب فوق در  خصوص  توجه به نیاز  دانشگاههای کوچک  در سهمیه  دارویی گفت:  قسمت اعظم دارو های معمول و آنهایی که مصرف گسترده تری نسبت به دارو های تخصصی و فوق تخصصی وجود دارند بدون محدودیت خاصی در بین دانشگاهها توزیع می شوند.

وی  با بیان اینکه در سالهای اخیر  شاهد توسعه کمی و کیفی در بسیاری از دانشگاهها و ایجاد بخش های تخصص و فوق تخصصی در آنها بوده ایم تصریح کرد: لازم است سهمیه دارو های آنها نیزبه نسبت خواسته ها و عملکردهایشان افزایش یابد.

 معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو با اشاره به انجام سهمیه بندی دارویی سازمان غذا و دارو در سطح قطب ها، اظهار داشت: نیاز به تمهیدات جدیدی احساس می گردد تا بر اساس آن بتوان سهمیه بندی  ها  رابه گونه ای اصلاح نمود که نیازهای دانشگاههای کوچکتر مغفول نماند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار