مؤمنی شریف در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

«رستاخیز» را ببینید بعد قضاوت کنند

دوستان و منتقدان حتماً فیلم را ببینند بعد قضاوت کنند. اعتراض برخی از افراد به نسخه قبلی یعنی نسخه جشنواره‌ای آن مربوط می‌شود.

محسن مؤمنی‌شریف رئیس حوزه هنری در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص هجمه برخی افراد به اکران نشدن برخی فیلم‌ها و اخیراً «رستاخیز» گفت: من فکر می‌کنم دوستان و منتقدان عزیز ما حتماً فیلم را ببینند، بعد قضاوت کنند. اگر قضاوت برخی از افرادی که نسبت به «رستاخیز» اعتراض می‌کنند، درست باشد به نسخه قبلی یعنی نسخه جشنواره‌ای آن مربوط می‌شود.

وی افزود: «رستاخیز» به آن سطح مناسبی که مد نظر ما و حوزه هنری و متناسب با آداب و فرهنگ ما است، رسیده بود به این خاطر تصمیم به اکران عمومی گرفتیم. «رستاخیز»، فیلم ارجمندی است که مردم آن را می‌پذیرند و خلاف اعتقاداتشان نمی‌بینند.

مؤمنی‌شریف عنوان کرد: سینمای ما با ساختن فیلم‌هایی مثل «رستاخیز» و «محمد (ص)» در حال رسیدن به بلوغ و رشدی است که قابل افتخار است و من تبریک می‌گویم.

وی در خصوص روند اکران فیلم‌های توقیفی طی چند ماه اخیر گفت: به هر حال هر سینمایی فیلم‌هایی را با توجه به ظرفیتش انتخاب می‌کند و لزوماً نمی‌شود به‌ آن‌ها فیلم توقیفی گفت، بالاخره من یک ظرفیتی دارم و می‌‌خواهم از آن ظرفیتم استفاده کنم.

مؤمنی‌شریف در پاسخ به این سؤال که آیا از فیلم‌هایی که قبلاً توقیف شده حمایت می‌کنید؟ بیان کرد: کارشناسان ما با توجه به ظرفیت سینماهای ما تصمیماتی می‌گیرند و ما از تصمیمات آن‌‌ها حمایت می‌کنیم.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباس صادقی
۱۱:۱۰ ۲۴ تير ۱۳۹۴
جناب آقای مومنی عزیز فیلم در مورد عاشورا و امام حسین که قرار است در سراسر ایران و جهان پخش شود قبلا بایدتوسط اهل فن ( مراجع عظام تقلید) بررسی شده باشدنه اینکه بعد قضاوت شود
جای آزمون و خطا نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۴ ۲۴ تير ۱۳۹۴
فیلمی که مربوط به عاشورا است رو میخاین عید فطر پخش کنید؟