آکسفام:

کمبود سوخت می تواند بیشتر از درگیری ها در یمن قربانی بگیرد

سازمان امداد رسانی آکسفام اعلام کرد کمبود سوخت در یمن ممکن است در مقایسه با درگیری ها منجر به قربانیان بیشتری شود.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویترز، آژانس امداد رسانی آکسفام امروز اعلام کرد کمبود سوخت در یمن ممکن است قربانیان بیشتری از درگیری های کنونی این کشور بگیرد.

مدیر منطقه ای سازمان آکسفام در یمن اعلام کرد: کمبود سوخت در یمن که ناشی از درگیری ها در این کشور و ممانعت ورود کالا است، بر کمک های غذایی، خدمات بهداشتی و آب شرب بسیاری از ساکنان این کشور تأثیر گذاشته است.
فیلیپ کلرک در بیانیه ای تصریح کرد:  سوخت دارای اهمیت بالایی است و بدون امدادات سوختی، نمی توان مقادیر محدود غذا و دارو را که در انبارها وجود دارد به 21 میلیون شهروند نیازمند یمنی رساند.

در خبری دیگر، خبرگزاری "د.پ.آ" آلمان صبح امروز به نقل از ساكنان محلي صنعا گزارش داد بر اثر انفجار یک بمب که خودروی نیروهای نظامی را در شمال صنعا هدف قرار داده بود، شماری زخمی شدند. ساکنان محلی اعلام کردند یک بمب، خودروی نیروهای "نجده" یمن را هدف قرار داد که درپی آن 5 نفر زخمی شدند.
هنوز هیچ گروهی مسئولیت این انفجار را برعهده نگرفته است؛ اما پیشتر شبه نظامیان هوادار منصور هادی عملیات مشابهی در هدف قرار دادن خودروهای نظامی انصارالله به انجام رسانده بودند.

همچنین خبرگزاری آلمان گزارش داد جنگنده های ائتلاف سعودی شب گذشته حملاتی هوایی به پایگاه های انصارالله در استان مأرب در شرق یمن به انجام رساندند.منابع مطبوعاتی در استان مأرب اعلام کردند جنگنده های ائتلاف دو حمله هوایی به پایگاه های انصارالله در منطقه "جفینه" و "تباب سود" در غرب شهر مأرب انجام دادند. بر اثر این بمبارانها، انفجارهای شدیدی در منطقه بوقوع پیوست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار